Zatrzymaj się w hotelu na całe życie – kampania HR Louvre Hotels Group

Od lipca do września, kolejno we Wrocławiu, Łodzi i Warszawie sieć Louvre Hotels Group pokazuje przechodniom, że praca w hospitality może być przygodą życia. Za pomocą interaktywnego totemu informuje o dostępnych ścieżkach kariery i zachęca do aplikowania na wybrane stanowiska.

Aby zachęcić nowe talenty do rozpoczęcia kariery w obiektach Golden Tulip, Campanile i Première Classe, sieć Louvre Hotels Groupzainicjowała kampanię HR-ową pod hasłem „Zatrzymaj się w hotelu na całe życie”. Jej część outdorowa obejmuje ekspozycję interaktywnego totemu, którego zadaniem jest przyciągnąć uwagę przechodniów i zachęcić ich do przejścia za pomocą kodu QR na strony z ofertami pracy w obiektach sieci. Totem wykorzystuje obrotowe bloki z fotografiami pracowników LHG, by ukazać cztery obszary, w których grupa poszukuje pracowników, symbolicznie reprezentowane przez sylwetki pracowników recepcji, obsługi restauracji, kuchni hotelowej oraz szczebla menadżerskiego.

Interaktywny totem Louvre Hotels Group w okresie od lipca do września objedzie trzy miasta, zachęcając przechodniów, by „zakręcili się” wokół swojej kariery przy hotelu Campanile Wrocław Centrum, na OFF Piotrkowskiej oraz przy stołecznym multibrandowym obiekcie LHG obejmującym hotele Golden Tulip, Campanile i Première Classe wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex.  

– Nawet najpiękniejszy i najnowocześniejszy budynek nie tworzy hotelu, w którym chce się być i do którego chce się wracać. Hotel to także coś niematerialnego. To relacje między zespołem a gośćmi. Interakcje z naszymi pracownikami są kluczowym elementem doświadczenia dobrego pobytu, z którym chcemy pozostawić naszych klientów mówi Grzegorz Uszycki, Director of Operations – Poland w Louvre Hotels Group. – Każda z naszych marek posiada własną filozofię i wartości, a za ich kreowanie w naszych hotelach odpowiadają osobowości naszych pracowników. Dlatego stawiamy na model, w którym każdy z nich staje się ambasadorem kultury jednej z naszych marek i odpowiada za kreowanie jej wizerunku w oczach gościa. Pracownicy są sercem całego przedsięwzięcia, bo hotelarstwo to branża tworzona przez ludzi dla ludzi.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *