
– Udział w ITB to świetna okazja do konfrontowania ofert, wypatrywania nowinek, również nawiązywania nowych, cennych kontaktów – mówi
Impreza podzielona została tematycznie – uczestnicy mieli okazję zobaczyć prezentacje i wziąć udział w spotkaniach poświęconych takim zagadnieniom jak turystyka kulturalna, młodzieżowa czy nowe technologie. Nie zabrakło ofert związanych z organizacją specjalnych, ekstremalnych eventów bądź ekologią w turystyce.
Dla polskich regionów i firm obecność w Berlinie to niemal obowiązek – w ubiegłym roku ponad jedną trzecią wszystkich zagranicznych turystów w Polsce stanowili przecież Niemcy. Nasz kraj prezentował swoją ofertę na powierzchni 1,5 tysiąca m2. W Berlinie promowało się 16 polskich regionów oraz ponad 130 różnego rodzaju wystawców. – Niemiecki rynek jest dla nas szczególnie istotny – wyjaśnia Barbara Berndt z sieci
Obecnie do sieci Qubus Hotel należy 12 obiektów klasy biznes, zlokalizowanych m.in. w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Łodzi. Oprócz luksusowych miejsc noclegowych Qubus Hotel oferuje również centra konferencyjne oraz salony odnowy biologicznej. Otwarcie Qubus Hotel Gdańsk zaplanowano na połowę czerwca.
red.
Dodaj komentarz