Rate Tiger przedstawia konkurencyjny produkt do zarządzania sprzedażą online w sieciach hotelowych

Nowe narzędzie do zarządzania sprzedażą w hotelach sieciowych już dostępne na rynku


 

Rate Tiger ogłosił właśniej wprowadzenie na rynek nowego produktu RTCorp – programu mającego na celu wspomóc pracę hoteli sieciowych i dać im możliwość lepszego monitorowania i kontrolowania sprzedaży, efektywności i benchmarkingu w Internecie.

 

Nowe narzędzie dostosowane do potrzeb centrali hoteli sieciowych, daje hotelarzom pełny obraz tego, co dzieje się na rynku. Dzięki temu mogą oni określać trendy w sprzedaży online i tym samym odpowiednio zarządzać swoimi nieruchomościami. Dodatkowo, centrala może zobaczyć jak pojedynczy hotel zarządza swoją sprzedaż w sieci.

 

Wprowadzony na rynek RT Corp umożliwia menadżerom przegląd stawek cenowych wszystkich hoteli należących do grupy według poszczególnych stron internetowych, stron hoteli i różnorodnych portali podróżniczych. Ułatwia to z kolei kontrolowanie i utrzymywanie najlepszej strategii cenowej. Hotelarze bardziej efektywnie ustalają swoją pozycję rynkową i mają wgląd w to, czy poszczególne hotele przestrzegają założonej strategii cenowej.

 

Nowy produkt pokazuje także ranking hoteli na poszczególnych stronach turystycznych, a co za tym idzie udostępnia informację zwrotną dotyczącą tego, czy hotel ma odpowiednią widoczność na poszczególnych kanałach sprzedaży. Menadżerowie otrzymują dzienne raporty, obejmujące określony okres czasu. Raporty te przedstawiają rankingu poszczególnych stron internetowych oraz pozycję, na jakiej uplasował się na nich ich hotelu.

 

RT Copr ma pomóc hotelom sieciowym w byciu bardziej konkurencyjnymi na rynku Niger wpłynąć na zwiększenie ich dochodów. Rate Tiger wprowadził nowy produkt bo zauważył, że centrale hoteli mają problemy z kontrolowaniem zarówno cen jak i strategii w pojedynczych hotelach, jeśli dodatkowo sprzedaż odbywa się wieloma kanałami.

 

Jak powiedział Sascha Hausmann, Dyrektor Zarządzający Rate Tiger: ”Jest rzeczą  powszechnie wiadomą, że hotele należące do grupy i zarządzane centralnie muszą przestrzegać pewnych zasad, polityki i strategii określonej dla nich wszystkich. Te wspólne wytyczne sprawiają, że grupa jest na zewnątrz jednolita. Hotelarze wprowadzają różne strategie by utrzymać poziom dochodów i rezerwacji. Strategia mająca na celu zwiększenie przychodów, jak BAR, określenie parytetu cenowego czy gwarantowanej najniższej stawki cenowej muszą być często kontrolowane po to, by ocenić zysk oraz kontrolować realizację określonych celów w poszczególnych hotelach w grupie. RT Corp dostarcza sieciom idealne rozwiązanie ułatwiając znacząco pracę menadżerów.”

 

RT Copr. daje także możliwość wykorzystania innych produktów Rate Tiger w ramach grupy, co jeszcze bardziej zwiększa efektywność działania poszczególnych hoteli.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *