Już ponad 100 hoteli sprzedaje przez własną stronę z systemem UPPER

Po niespełna 9 miesiącach od uruchomienia w październiku 2008 roku pierwszego systemu w Hotelu 3 Trio, liczba zadowolonych użytkowników systemu UPPER osiągnęła liczbę 100, co czyni go najpopularniejszym systemem typu booking engine w Polsce. UPPER instalują zarówno obiekty 5-cio i 4 –ro gwiazdkowe, jak i nieskategoryzowane ośrodki wczasowe. Można go zobaczyć na stronach m.in. takich obiektów jak: Dwór Oliwski, (*****) Hotel Haffner(****), Hotel Patio(***), Hotel Oliwski(**), ośrodek Róża Wiatrów w Darłówku. System cieszy się również szczególną popularnością wśród obiektów typu SPA, ze względu na swoje rozbudowane możliwości sprzedaży ofert specjalnych i pakietów - ponad 25 obiektów to hotele SPA&Wellnes. Stawia to firmę PROFITROOM na pozycji zdecydowanego lidera rynku wśród podobnych rozwiązań dedykowanych polskim hotelarzom i dostosowanych do specyfiki rynku krajowego.

Korzystanie z systemu to przede wszystkim większe zyski z rezerwacji, niższe koszty pozyskania gościa oraz ułatwienie pracy recepcji. Dzięki funkcjonalności systemu wiele hoteli zaczęło interesować się również zagadnieniem Revenue Management’u, ze względu na sposób dynamicznej prezentacji oferty cenowej hotelu.


Dla programistów PROFITROOM, twórców systemu, jest to już 3 system rezerwacji jaki zaprojektowali. W tym przypadku, już kiedy planowali wdrożenie całkowicie nowego produktu na rynku polskim, z góry opracowali również prostą i szybką instalację systemu bez konieczności zmiany strony www. To właśnie m.in. dzięki tej opcji, możliwe było tak szybkie wdrożenie ponad 100 UPPER’ów w ciągu 9 miesięcy (średnio jeden system co dwa dni).

 

UPPER to system, który nie ma swojego odpowiednika na świecie i jest całkowicie polskim produktem! Narzędzie zbudowane zostało w oparciu o dwie idee – zwiększania prawdopodobieństwa rezerwacji oraz maksymalizacji kwoty rezerwacji. Zastosowano w nim możliwości jednej z najnowszych technologii AJAX, która całkowicie zmienia sposób prezentacji oferty obiektu. Dzięki specjalnemu algorytmowi SmartSale, system inteligentnie zwiększa również wartość zakupu, co nie byłoby możliwe w przypadku tradycyjnej rezerwacji telefonicznej.

 

Firma PROFITROOM planuje już wkrótce kolejne usprawnienia produktu i dalsze wdrożenia w obiektach hotelowych.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *