Celem tegorocznej akcji jest zebranie ponad
€100,000, które pomogą UNICEF-owi wesprzeć ponad 2,000 dzieci żyjących i
pracujących na ulicach Egiptu. Dzieci z ulicy są najbardziej narażoną grupą
społeczną na przemoc, wykorzystanie seksualne, niewłaściwe stosowanie
substancji i probelmy ze zdrowiem. Ten projekt ma na celu ochronę praw tych
dzieci przez zapewnienie im socjalnej, medycznej i psychologicznej pomocy oraz
obronę przed agresją
i wykorzystaniem.
Tegoroczna grupa kolarzy składa się z
zarządu sieci Starwood z regionu Europy, Afryki
i Bliskiego Wschodu. Wyczerpująca trasa prowadzi przez Mont Ventoux, jedną z
tras Tour de France, która jest bardzo wymagająca i aby ją pokonać potrzebna
jest kombinacja siły, wytrzymałości i determinacji.
W akcję „Road to Awareness właczyły się również polskie obiekty Starwood Hotels & Resort, które zachęcają gości do przyłaczenia się do przejażdzki rowerowej w hotelowych lobby oraz donacji na UNICEF. Sheraton w Poznaniu wspólnie z Galerią Malta zorganizował dla mieszkańców wyścig na rowerach stacjonarnych. W pozyskanie środków dla dzieci z Egiptu intensywnie włączyli się również pracownicy sieci, którzy podczas pikników pracowniczych chętnie brali udział w loteriach i zabawach, których celem było pozyskanie środków dla dzieci z Egiptu.
„Road to Awareness” to kolejny projekt, obok Check Out for Children, organizowany przez sieć hoteli Starwood, których celem jest wsparcie UNICEF-u. Check Out for Children, rozpoczęty w 1995 r, jest partnerstwem Starwood Hotels & Resorts i UNICEFu, w którym hotele na całym świecie zachęcają gości do przekazania równowartosci 1 Euro na rzecz dzieci. Do tego czasu goście Starwood podarowali ponad $21 milionów USD dla UNICEFu, wspierając w ten sposób dzieci na całym świecie.
Dodaj komentarz