Wolontariusze ze Starwood Hotels & Resorts wsiadają na rowery dla UNICEF-u

Firma Starwood Hotels & Resorts rozpoczęła drugą edycję akcji  „Road to Awareness”, czyli wyprawy rowerowej podczas której pracownicy pokonają 360 kilometrową trasę we francuskich Alpach. Ponadto setki hoteli w Europie Afryce i na Bliskim Wschodzie zachęcają swoich pracowników i gości do przyłączenia się do tej szczytnej akcji.

 

Celem tegorocznej akcji jest zebranie ponad €100,000, które pomogą UNICEF-owi wesprzeć ponad 2,000 dzieci żyjących i pracujących na ulicach Egiptu. Dzieci z ulicy są najbardziej narażoną grupą społeczną na przemoc, wykorzystanie seksualne, niewłaściwe stosowanie substancji i probelmy ze zdrowiem. Ten projekt ma na celu ochronę praw tych dzieci przez zapewnienie im socjalnej, medycznej i psychologicznej pomocy oraz obronę przed agresją
i wykorzystaniem.


 

Tegoroczna grupa kolarzy składa się z zarządu sieci Starwood z regionu Europy, Afryki
i Bliskiego Wschodu. Wyczerpująca trasa prowadzi przez Mont Ventoux, jedną z tras Tour de France, która jest bardzo wymagająca i aby ją pokonać potrzebna jest kombinacja siły, wytrzymałości i determinacji.


 

W akcję „Road to Awareness właczyły się również polskie obiekty Starwood Hotels & Resort, które zachęcają gości do przyłaczenia się do przejażdzki rowerowej w hotelowych lobby oraz donacji na UNICEF. Sheraton w Poznaniu wspólnie z Galerią Malta zorganizował dla mieszkańców wyścig na rowerach stacjonarnych. W pozyskanie środków dla dzieci z Egiptu intensywnie włączyli się również pracownicy sieci, którzy podczas pikników pracowniczych chętnie brali udział w loteriach i zabawach, których celem było pozyskanie środków dla dzieci z Egiptu.   

 


„Road to Awareness” to kolejny projekt, obok Check Out for Children, organizowany przez sieć hoteli Starwood, których celem jest wsparcie UNICEF-u. Check Out for Children, rozpoczęty w 1995 r, jest partnerstwem Starwood Hotels & Resorts i UNICEFu, w którym hotele na całym świecie zachęcają gości do przekazania równowartosci 1 Euro na rzecz dzieci. Do tego czasu goście Starwood podarowali ponad $21 milionów USD dla UNICEFu, wspierając w ten sposób dzieci na całym świecie.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *