„Perła Hoteli PPH” dla Warszawianki!

Trwający od maja do końca października Konkurs Jakości Usług w hotelach Polish Prestige Hotels dobiegł końca. Konkurs, organizowany przez Fundację PPH co dwa lata, ma na celu dokonanie anonimowej oceny poziomu usług wszystkich hoteli PPH z punktu widzenia gościa hotelowego. Zgodnie z regulaminem Konkursu oceniana jest jakość świadczeń w kategorii usług podstawowych i dodatkowych, a jego wyniki są podstawą aktualizacji rankingu hoteli Polish Prestige Hotels.


Podczas obrad Rady Hoteli PPH, które w dniach 6–7 listopada br. odbyły się w hotelu Klimek w Muszynie, przedstawiciele firmy AT Comunications A. Tulejko, która przeprowadziła Konkurs, dokonali prezentacji przebiegu Konkursu i ogłosili jego wyniki.
„Perła Hoteli” jako statuetka przechodnia dla najlepszego hotelu PPH dostała się w ręce dyrektora Jacka Suchenka zarządzającego hotelem „Warszawianka Centrum Kongresowe - Hotel Wellness & SPA” w Jachrance k/Warszawy, a kolejne miejsca w Konkursie zajęły hotele: Villa Park – Klinika Zdrowia i Urody w Ciechocinku i ex aequo - Akwawit w Lesznie, Branicki w Białymstoku oraz hotel Europa w Lublinie.


Podkreślić należy, że ilość punktów uzyskana przez poszczególne hotele w tegorocznym Konkursie jest w ogólnej ocenie wyższa niż przed dwoma laty. Także hotele plasujące się na końcu listy rankingowej uzyskały większą ilość punków niż regulaminowe minimum, co wskazuje na wyrównywanie się poziomu i dalszą poprawę jakości obsługi gości w hotelach PPH. Laureatom tegorocznej edycji Konkursu tej prestiżowej grupy polskich hoteli serdecznie gratulujemy, a wszystkim hotelom życzymy pozytywnej weryfikacji ich jakości usług w codziennej obsłudze gości hotelowych.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *