W Akademii Hotelarza o Revenue Management   AKADEMIA HOTELARZA

W czwartek 20 października odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów dla hotelarskich profesjonalistów, tym razem poświęcone podstawowym elementom optymalizowania zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management. Już 24 listopada odbędą się natomiast praktyczne warsztaty, gdzie uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć na konkretnych przykładach zdobytą wiedzę.

Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż zabiegać o maksymalizowanie przychodu z każdego sprzedanego pokoju. Tylko dzięki temu będą mogły generować zadowalający zysk przy rosnących kosztach prowadzenia działalności. Jak zrobić to najskuteczniej? Temu poświęcone było właśnie ostatnie ze szkoleń Akademii Hotelarza prowadzone przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli teraz wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach.

Pełna lista eksperckich szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza dostępna jest na stronie www.akademia-hotelarza.pl


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *