Konferencja „Hotele versus Agencje Eventowe” na Targach Word Hotel

Event Managers Club, zrzeszający organizatorów i zleceniodawców eventów z całej Polski oraz portal MeetingPlanner.pl adresowany do przedstawicieli branży spotkań (MICE), organizują 1 października 2010 r, podczas III Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel w Centrum Targowo- Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C, konferencję „ Hotele versus Agencje Eventowe. Współpraca gwarancją sukcesu”.


Wydarzenie skierowanie jest do organizatorów spotkań firmowych oraz osób odpowiedzialnych po stronie hotelu za obsługę imprez takich jak konferencje, bankiety, eventy związane z promocją produktu i marki. Spotkanie utrzymane zostanie w konwencji „Fast Date” – każdy uczestnik ze strony hotelu będzie miał możliwość piętnastominutowego, indywidualnego spotkania ze zleceniodawcą korporacyjnym lub przedstawicielem agencji eventowej.


- Hotel i meeting planner. Te dwa podmioty mają bardzo duży wpływ na sukces każdego wydarzenia. Świadomość wzajemnych potrzeb, dobra komunikacja przed i w czasie eventu między przedstawicielem hotelu a meeting plannerem to tylko niektóre warunki udanej współpracy oraz sukcesu każdego eventu. -  mówi Monika Krusiewicz, Event Managers Club.


Konferencja będzie okazją do networkingu i nawiązania nowych kontaktów a także dyskusji i zwrócenia uwagi na problemy jakie pojawiają się na linii działania hotel – meeting planner.
Będzie to również próba odpowiedzi na pytania: na co zwrócić uwagę, co usprawnić, aby działać wydajniej, skuteczniej i profesjonalnie. Spotkanie będzie również okazją do wymiany wiedzy, doświadczeń co przyczynić ma się do integracji branży.


W trakcie spotkania uczestnicy będą mogli również wrzucać do specjalnej "Skrzyni pomysłów" propozycje dotyczące usprawnienia współpracy na linii menadżer hotelu - meeting planner. Zamysłem organizatorów jest skupienie się na dotychczasowych, niekoniecznie idealnych doświadczeniach Stron, aby na ich podstawie wyciągnąć wnioski na przyszłość.


Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszym zgłoszeniu na dwa adresy: : info.primaverapr@gmail.com i agata.kurowska@meetingplanner.pl ( z informacją o nazwie firmy i zajmowanym stanowisku ) Liczba miejsc ograniczona !


www.meetingplanner.pl
http://eventmanagerclub.blogspot.com/


Program :

9.30-12.30 – Fast Date - spotkania 15 minutowe: przedstawiciel hotelu – zleceniodawca imprez lub przedstawiciel agencji eventowej
12.30-13.00 Prezentacja wyników „Badania 100x100 – 100 Meeting Plannerów ocenia 100 Meeting Hoteli” przeprowadzonego przez portal MeetingPlanner.pl – ranking najbardziej polecanych obiektów eventowych i konferencyjnych.
13.00-13.30 Wręczenie przedstawicielom hoteli wyróżnionych w rankingu specjalnego oznaczenia „MP Recommended – hotel rekomendowany przez meeting plannerów”.
13.30- Loteria wizytówkowa ( Nagroda: pobyt dla 2 osób w Hotelu Manor w Olsztynie)


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *