W najnowszym wydaniu „Hotelarza” m.in.:
- już po raz 14. w ramach podsumowań roku przyznajemy nagrody 7 NAJ (bo w siedmiu kategoriach) w tym dla: Człowieka Roku Polskiego Hotelarstwa, Debiutu, Marki i Sieci Roku. I jak zwykle będą to zapewne szeroko komentowane wybory,
- informujemy, jakie hotele zostaną otwarte w 2023 r. A jakie nie zostaną, mimo deklaracji, że miały ruszyć w nadchodzącym roku,
- przedstawiamy, co zostało otwarte w roku 2022 - ostatnim tak obfitym w nowe hotele na rynkach miejskich. Przez kolejne lata będą wchodziły już tylko opóźnione projekty rozpoczęte przed pandemią, ale za to będzie boom w regionach turystycznych, który widoczny był już w mijającym roku,
- rok 2022 był równie nieprzewidywalny dla hoteli, więc i dostawców produktów i usług dla nich, jak i dwa poprzednie. Dlatego zapytaliśmy samych dostawców, jak ten rynek wyglądał z ich perspektywy pod kątem współpracy z hotelami w porównaniu z 2021 r.? Tak samo, lepiej, gorzej? Więcej było optymizmu, inwestycji i zamówień ze strony hoteli, czy też nadal był to rok obaw, oszczędności i zaciskania pasa? Czy dało się zauważyć wzrost zainteresowania ze strony hoteli jakimiś konkretnymi rozwiązaniami i produktami? Jak wzrost kosztów energii elektrycznej, gazu, inflacja itp. wpłynęły na ich ofertę i ceny. I jak na to reagowały hotele? Jak oceniają perspektywy na rok 2023,
- rok 2022 był równie nieprzewidywalny dla hoteli, więc i dostawców produktów i usług dla nich, jak i dwa poprzednie. Dlatego zapytaliśmy samych dostawców, jak ten rynek wyglądał z ich perspektywy pod kątem współpracy z hotelami w porównaniu z 2021 r.? Tak samo, lepiej, gorzej? Więcej było optymizmu, inwestycji i zamówień ze strony hoteli, czy też nadal był to rok obaw, oszczędności i zaciskania pasa? Czy dało się zauważyć wzrost zainteresowania ze strony hoteli jakimiś konkretnymi rozwiązaniami i produktami? Jak wzrost kosztów energii elektrycznej, gazu, inflacja itp. wpłynęły na ich ofertę i ceny. I jak na to reagowały hotele? Jak oceniają perspektywy na rok 2023,
- Michał Forysiak i Ziemowit Szubielski z firmyQualpro piszą jak wyliczyć, kiedy bardziej opłaca się współpraca z OTA, a kiedy sprzedawanie oferty przez wlasną stronę,
- Anita Bajdalska o jak przygotować zimową ofertę sezonową w hotelowym SPA,
- i dużo, dużo więcej.
Na okładce: hotel Garamond Tribute Portfolio Kraków.
-
-
Dodaj komentarz