Ewelina Szutta związana jest z branżą hotelarską od 16 lat, kiedy to objęła w hotelu Holiday Inn Gdańsk (obecny Scandic) stanowisko koordynatora ds. sprzedaży, konferencji i bankietów. W 2009 przeszła do 5-gwiazdkowego Dworu Oliwskiego City Hotel&SPA, a następnie kontynuowała karierę zawodową jako sales manager w Gdańskim Hiltonie.
W 2015 r. zaczęła pracę w hotelu Almond na stanowisku dyrektor sprzedaży i marketingu, gdzie odpowiedzialna była za pre-opening obiektu, a następnie zarządzała sprzedażą, marketingiem, revenue oraz rezerwacjami. W lutym dołączyła jako zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu do zespołu Dworu Uphagena Arche Gdańsk – kompleksu noclegowo-konferencyjnego działającego w budynkach XIX-wiecznej letniej rezydencji rodziny Uphagenów i przyległego zabytkowego szpitala.
– Ogromnie się cieszę, że udało mi się zaprosić Ewelinę do zespołu tego niezwykłego kompleksu hotelowo-konferencyjnego jakim jest Dwór Uphagena. Mimo, że nie pracowaliśmy razem nasze drogi zawodowe rozpoczęły się w tym samym gdańskim obiekcie i nadal przyświecają nam wartości, które tam zdobyliśmy – mówi Artur Trukawiński, dyrektor generalny Arche Dwór Uphagena Gdańsk & Arche Sanatorium Milicyjne Nałęczów.
Dwór Uphagena oferuje 598 miejsc noclegowych, osiem sal konferencyjnych, zielony dziedziniec w sercu metropolii, liczne miejsca parkingowe, dwie restauracje, czynią ten obiekt dobrym miejscem na spotkania biznesowe i organizację przeróżnych eventów. – Dwór Uphagena Arche Gdańsk to wielkie możliwości, a dla mnie, przede wszystkim, wielkie zobowiązanie zbudowania nowoczesnej, prężnej marki opartej na jakości, zaufaniu i poszanowaniu historii – mówi Ewelina Szutta.
Dodaj komentarz