Sheraton nagrodzony tytułem Superbrand

W niedzielę 27 marca podczas oficjalnej gali marka Sheraton została nagrodzona tytułem Superbrand. Rada Marek, składająca się z ekspertów od brandingu
i komunikacji nagrodziła Sheraton za siłę marki, jej rozpoznawalność oraz spójne działania komunikacyjne, które zdobyły zaufanie klientów.


Do konkursu Superbrands zakwalifikowało się ponad 1500 marek działających na polskim rynku, z których po wnikliwej analizie członkowie Rady Marek wybrali 50 najlepszych, oferujących swoim odbiorcom wyjątkowe korzyści fizyczne i emocjonalne.


„Tytuł Superbrand ogromnie nas cieszy – to potwierdzenie, że strategia komunikacji marki Sheraton znajduje uznanie wśród naszych klientów, ale również ekspertów od brandingu.
To dla nas bardzo ważne wyróżnienie, gdyż traktujemy komunikację priorytetowo, planując
i realizując strategię wręcz z zegarmistrzowską precyzją” – powiedział Thomas Schoen, dyrektor hoteli Sheraton w Polsce.


Marka Sheraton jest obecna w Polsce już od 15 lat i posiada cztery obiekty zlokalizowane
w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie. W niezależnych badaniach konsumenckich
aż 93% osób podróżujących biznesowo określiło słynne ‘S’ w wieńcu laurowym za symbol hotelarstwa. Sheraton działając zgodnie ze swoim motto „Życie jest lepsze, gdy się je z kimś dzieli” tworzy inicjatywy, które mają na celu łączenie ludzi i tworzenie społeczności, której członkowie – będąc w najróżniejszych miejscach na świecie – czują, że są u siebie.  


Superbrands to projekt realizowany już w ponad 80 krajach świata. Jego celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *