Wideokonferencje – szansa dla mniejszych hoteli

Autor: Grzegorz Arent
Autor pełni funkcję Sales Engineer,
w Polycom Poland


Małe hotele w odróżnieniu od swoich wielkich kolegów z branży przyciągają klientów i budują swoją przewagę konkurencyjną zwykle na szczególnych usługach czy klimacie, jaki proponują swoim gościom. Coraz częściej goście biznesowi mają ochotę na kameralny nocleg w miejscu o wysokim standardzie, z elastyczną, indywidualną ofertą połączoną z wieczornym masażem w małym salonie SPA, przedpołudniową przejażdżką konną czy ekologicznym śniadaniem. Ale znakomita większość ekskluzywnych klientów nie może sobie jednak pozwolić na kilka dni w odcięciu od służbowych obowiązków. W prosty i nierujnujący naszego budżetu sposób możemy pomóc im połączyć się ze światem i zatrzymać ich u siebie nieco dłużej.


Wideokonferencja - szansą na znalezienie własnej niszy

Kiedy w 1964 roku podczas targów w Nowym Jorku po raz pierwszy zaprezentowano telefonię wideo, nikt nie wyobrażał sobie, że kiedykolwiek będzie ona w stanie zastąpić standardowy telefon. Przez następne dwie dekady technologia dostępna była jedynie dla wąskiego grona bardzo bogatych korporacji. Przełom przyniósł początek XXI wieku, który pozwolił na łączenie terminali przez sieć Internet.


Dostępne dziś systemy komunikują się głównie przez sieci IP (Internet Protocol), umożliwiając w pełni multimedialną, synchroniczną współpracę rozproszonych grup roboczych. Najnowsze techniki kompresji pozwalają na jednoczesny, dwukierunkowy przekaz dźwięku stereo o jakości CD, płynnego obrazu w rozdzielczości HD oraz materiałów dodatkowych, takich jak dane z komputera przenośnego, zdjęcia z aparatu, pisma, filmy DVD itp.


Hotele dla zarządów Od wielu lat na rynku utrwala się trend częstych wyjazdów kierownictwa wyższego szczebla, które zamiast siedzieć w firmie na długich naradach, gdzie stale jest nękane telefonami czy pytaniami asystentek i pracowników, woli przenieść swoje ważne spotkanie na zewnątrz, aby nie rozpraszać swojej uwagi szeregiem codziennych obowiązków. Z dala od biurowego zgiełku łatwiej prowadzić trudne rozmowy biznesowe i podejmować decyzje. Odosobnienie sprzyja również integracji zespołu zarządzającego.


Klucz do sukcesu - dobrze zaprojektowana sala konferencyjna

Lokalizacja pomieszczenia - wystarczające, przestronne, dostosowane wielkością do planowanej liczby użytkowników, lepiej dodać p
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *