Marka ibis startuje z nową kampanią wizerunkową

Marka ibis wystartowała z nową kampanią wizerunkową, której celem jest pokazanie uroków miejskiego życia i angażujących interakcji. Działania będą prowadzone w kanałach online, a także w przestrzeni outdoorowej. Kampania jest polską adaptacją spotów emitowanych na rynku brytyjskim i niemieckim.

Marka ibis pozycjonuje swój wizerunek na autentycznych społecznych relacjach i angażujących doświadczeniach związanych z podróżami i muzyką na żywo. W nowej kampanii podkreśla tę filozofię w kanałach dopasowanych do grupy docelowej. Wystartowała pierwsza odsłona działań digitalowych, które marka prowadzi na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Kampania jest skierowana do osób młodych, uwielbiających podróże i zakochanych w miejskim klimacie, a hasło przewodnie brzmi „When wanderlust strikes there is an ibis fotel for you”.

5 czerwca rozpoczęły się działania outdoorowe. Zasięg przekazu w przestrzeni zewnętrznej obejmuje największe polskie miasta – Warszawę, Kraków, Wrocław, Łódź, Trójmiasto i Katowice przy dworcach kolejowych i kasach PKP oraz Placu Unii w Warszawie. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 23 lipca, zaś druga edycja trwała będzie w okresie sierpień – październik.

– W nowej kampanii chcemy ukazać magię miejskiego życia i połączyć ją z niezwykłym doświadczeniem, jakim jest pobyt w hotelach ibis. Każdy z nich nie tylko pozwala zregenerować się gościom, by mogli czerpać jak najwięcej z lokalnego zwiedzania, ale także pomaga tworzyć wspomnienia oraz nawiązywać angażujące relacje. Dzięki kampanii chcemy ukazać magię miejskiego życia i zaprosić do odkrywania naszych hoteli, które są doskonałym punktem wyjścia do podboju fascynujących zakątków miast– tłumaczy Marcin Banasiak, media optimisation manager na Europę Północną w Accor.

Nowa kampania jest spójna z linią komunikacyjna marki, która od lat zachęca podróżnych do odkrywania miejskiego klimatu i nawiązywania wzajemnych interakcji łączących pokolenia. Skierowana jest głównie do młodszych odbiorców, stąd jej silne powiązania z muzyką, która stała się rdzeniem marki angażującej gości w doświadczanie muzyki na żywo i odkrywanie nowych, lokalnych dźwięków.

–  Marka ibis jest nieodłącznie połączona z tętniącym życiem miejskim krajobrazem oraz społecznymi interakcjami oraz pokazuje, że życie w mieście i hotele harmonijnie współistnieją ze sobą. Pozwala to tworzyć niezapomniane i angażujące przeżycia dla naszych gości. Ta kampania to wyraz naszej pasji do dostarczania magicznych momentów, które goście zawsze będą mieć w sercu z każdej podróży i pobytu w hotelach ibis –  podkreśla Agnieszka Kalinowska, senior manager media relations & PR Poland & Eastern Europe w Accor.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *