Po podpisaniu w maju listu intencyjnego pomiędzy Grupą Accor a Grupą Polski Holding Hotelowy na wprowadzenie Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu pod markę Mövenpick, teraz nastąpiło podpisanie umowy franczyzowej. Nowy Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort powita gości za kilkanaście miesięcy.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2023/08/Interferie-Hotel-Medical-Spa_01-1024x615.jpg)
Przygotowania do otwarcia Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort wypełnione będa intensywnymi pracami modernizacyjnymi przygotowującymi hotel do wymogów marki oraz oczekiwań gości hoteli segmentu premium. – Zarządzany przez naszego partnera hotel w Świnoujściu wspaniale wpisuje się w charakter marki Mövenpick nie tylko ze względu na swoje położenie w uzdrowiskowej części jednej z najpopularniejszych miejscowości wypoczynkowych w Polsce, lecz także za sprawą jego bogatej oferty rekreacyjnej i zabiegowej oraz nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu. Wierzę, że hotel Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort zdobędzie serca podróżników z Polski, Europy i świata – powiedział Frank Reul, VP - Development Accor Premium, Midscale&Economy, Eastern Europe, Balkans, Italy&Greece.
Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort zaoferuje gościom 308 pokoi, w tym apartamenty i rodzinne studia, a także dwie restauracje, rzemieślniczy browar oraz rozbudowaną strefę SPA i wellness. Wyróżnikiem obiektu są profesjonalne gabinety z ofertą leczniczo-rehabilitacyjną. W hotelu znajdą się też przestrzenie konferencyjne o łącznej powierzchni 740 mkw.
– Dzięki współpracy z Accor hotel Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort w pełni rozwinie swój potencjał. Know-how naszego partnera oraz rozpoznawalność jego marki wzmocnią pozycję rynkową naszego obiektu, a zmiana szyldu i związane z tym korzyści pozwolą nam dotrzeć z ofertą do jeszcze liczniejszej grupy turystów i gości korporacyjnych poszukujących atrakcyjnej destynacji nad Bałtykiem. Jestem pewien, że wspólnie z grupą Accor stworzymy zupełnie wyjątkowe miejsce na polskim wybrzeżu – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupa Polski Holding Hotelowy.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2023/08/Patrick-Mendes-CEO-Europe-North-Africa-Accor-Gheorghe-Marian-Cristescu-Prezes-Zarzadu-PHH-683x1024.jpg)
Mövenpick to wywodząca się ze Szwajcarii marka premium, której portfolio obejmuje obecnie ponad 110 obiektów na świecie – zarówno miejskich hoteli, jak i kurortów zlokalizowanych w topowych destynacjach turystycznych. Hotele Mövenpick powstają obecnie m.in. w Serbii i na Węgrzech, w kolejce są również otwarcia w Czechach i Estonii. W Polsce Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort dołączy do powstających obiektów miejskich we Wrocławiu i Poznaniu oraz górskich kurortów w Karpaczu i Zakopanem.
Komentarze