Po podpisaniu w maju listu intencyjnego pomiędzy Grupą Accor a Grupą Polski Holding Hotelowy na wprowadzenie Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu pod markę Mövenpick, teraz nastąpiło podpisanie umowy franczyzowej. Nowy Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort powita gości za kilkanaście miesięcy.
Przygotowania do otwarcia Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort wypełnione będa intensywnymi pracami modernizacyjnymi przygotowującymi hotel do wymogów marki oraz oczekiwań gości hoteli segmentu premium. – Zarządzany przez naszego partnera hotel w Świnoujściu wspaniale wpisuje się w charakter marki Mövenpick nie tylko ze względu na swoje położenie w uzdrowiskowej części jednej z najpopularniejszych miejscowości wypoczynkowych w Polsce, lecz także za sprawą jego bogatej oferty rekreacyjnej i zabiegowej oraz nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu. Wierzę, że hotel Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort zdobędzie serca podróżników z Polski, Europy i świata – powiedział Frank Reul, VP - Development Accor Premium, Midscale&Economy, Eastern Europe, Balkans, Italy&Greece.
Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort zaoferuje gościom 308 pokoi, w tym apartamenty i rodzinne studia, a także dwie restauracje, rzemieślniczy browar oraz rozbudowaną strefę SPA i wellness. Wyróżnikiem obiektu są profesjonalne gabinety z ofertą leczniczo-rehabilitacyjną. W hotelu znajdą się też przestrzenie konferencyjne o łącznej powierzchni 740 mkw.
– Dzięki współpracy z Accor hotel Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort w pełni rozwinie swój potencjał. Know-how naszego partnera oraz rozpoznawalność jego marki wzmocnią pozycję rynkową naszego obiektu, a zmiana szyldu i związane z tym korzyści pozwolą nam dotrzeć z ofertą do jeszcze liczniejszej grupy turystów i gości korporacyjnych poszukujących atrakcyjnej destynacji nad Bałtykiem. Jestem pewien, że wspólnie z grupą Accor stworzymy zupełnie wyjątkowe miejsce na polskim wybrzeżu – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupa Polski Holding Hotelowy.
Mövenpick to wywodząca się ze Szwajcarii marka premium, której portfolio obejmuje obecnie ponad 110 obiektów na świecie – zarówno miejskich hoteli, jak i kurortów zlokalizowanych w topowych destynacjach turystycznych. Hotele Mövenpick powstają obecnie m.in. w Serbii i na Węgrzech, w kolejce są również otwarcia w Czechach i Estonii. W Polsce Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort dołączy do powstających obiektów miejskich we Wrocławiu i Poznaniu oraz górskich kurortów w Karpaczu i Zakopanem.
Komentarze