Autor: Kamil Maroszek, Bartłomiej Rak

Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
poproszę jeden przykład POLSKIEGO hotelu który faktycznie zyskał dzięki promocji na Fejsie.
bo to jest tak jak z Yeti. Wszyscy słyszeli nikt nie widział. Wszyscy mają fanpag’e tylko nikt nie wie po co.
źródło problemu tkwi w braku umiejętności zarządzania tymi stronami. Wychodząc z założenia, że dla dobrej promocji wystarczy tylko mieć profil na fb, który uaktualnia się raz na rok to nie dziwi brak rezultatów. W Polsce social media to raczkująca forma promocji i jeszcze długo taką pozostanie.