Nowe 4 gwiazdki w Krakowie: Queen Boutique Hotel

W czerwcu na ul. Dietla między krakowskim Kazimierzem a Rynkiem uruchomiony ma być nowy obiekt 4-gwiazdkowy − Queen Boutique Hotel. Dysponował będzie 31 pokojami, restauracją w piwnicach, strefą Beauty & SPA i całodobową opieką medyczną. Hotel oferował będzie − według zapewnień inwestora − kameralną atmosferę, stylowe pokoje z luksusowymi łazienkami, wspaniałą restaurację oraz nietuzinkowy bar. […]

Czytaj dalej


Hotel Gdańsk, Szafarnia Water Front

16 kwietnia odbyło się oficjalne otwarcie drugiej części hotelu Gdańsk – Yachting, które było jednocześnie zakończeniem wieloletniej inwestycji Szafarnia Water Front. W czasie otwarcia Aleksander Kwaśniewski symbolicznie „zwodował” jacht S/Y Hotel Gdańsk, który stanowi teraz dekorację patio między dwoma częściami hotelu.   Na imprezę piwowarzy z Brovarni Gdańsk, hotelowego minibrowaru, przygotowali Piwo Prezydentów w limitowanej […]

Czytaj dalej


Eco by Green Culture

Trend kosmetyków naturalnych dotyczy również kosmetyków hotelowych. Świadczy o tym seria pielęgnacyjna Green Culture firmy ADA, lidera na europejskim rynku kosmetyków hotelowych. Pozytywne reakcje na Green Culture zachęciły ADA do rozszerzenia asortymentu. Pod nową nazwą Eco by Green Culture hotele, którym zależy na ekologicznym wizerunku, mają jeszcze większy wybór „zielonych” kosmetyków: począwszy od żelu pod […]

Czytaj dalej


Zielone hotele to dobry interes

Dla hoteli koszty mediów są drugim największym wydatkiem po kosztach pracy, a systemy ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC) stanowią ich większą część. Systemy te, przez wpływ na jakość powietrza i komfort gości, są szczególnie ważne w dobie strategii zmniejszania kosztów operacyjnych. Dlatego nieruchomości hotelowe powinny być projektowane w taki sposób, aby charakteryzować się maksymalną wydajnością […]

Czytaj dalej


DNA marki obiektu hotelowego

Autorka jest założycielem i właścicielem firmy doradczo-szkoleniowej Hotel Zone   Ostatnio co roku kategoryzowanych jest ok. 120 hoteli. Większość z nich ma podobną ofertę. Główne kryterium konkurencyjności wobec dość homogenicznego produktu opiera się na dostępności komunikacyjnej i cenowej. Sposobem na podniesienie konkurencyjności hotelu może stać się teoria DNA.   Jak tłumaczy w swojej najnowszej książce […]

Czytaj dalej


Jak wciągnąć fanów

Po wstępnym wdrożeniu się w praktyczną stronę wykorzystania mediów społecznościowych przychodzi czas na kontynuację działań, jeżeli oczywiście oceniono, że warto je podjąć. W tej części dokonamy również przeglądu stron (fan pages) hoteli w serwisie Facebook.com. Choć założenie profili wydaje się łatwe, to ich utrzymanie i animowanie stanie się dla wielu zadaniem ponad siły.   W […]

Czytaj dalej


Damy radę!

Budowa hotelu franczyzowego, a zwłaszcza jego wykończenie i wyposażenie, to newralgiczny element procesu inwestycyjnego. Życie pokazuje, że w praktyce można zarówno wiele stracić, jak i wiele zyskać, gdyż kilka procent różnicy w cenie danego produktu czy usługi w prawo lub w lewo, w kilkudziesięciu kategoriach, potrafi zrobić dużą różnicę. Ale nie tylko to…   Przede […]

Czytaj dalej