Sun&Snow planuje zredukować koszty w zarządzanych przez siebie lokalach   INWESTYCJE

Nawet do 40 proc. oszczędności ma przynieść właścicielom apartamentów zarządzanych przez firmę Sun&Snow, nowy system zdalnego sterowania ogrzewaniem, wprowadzany właśnie w apartamentach na wynajem zarządzanych przez tę firmę. Operator deklaruje, że chce zakończyć prace wdrożeniowe do końca roku.

Sun & Snow rozpoczęło prace związane z wdrożeniem zdalnego systemu ogrzewania, wraz z końcem wysokiego sezonu letniego. Obecnie trwają przygotowania do operacji, która przygotowywana jest w porozumieniu z właścicielami apartamentów. Według deklaracji dostawcy rozwiązania ma ono przynieść od 25 do 40 proc. oszczędności, co oznacza, że zwrot inwestycji nastąpi nawet w ciągu 1-2 lat.

Nowa funkcjonalność, która przełoży się na poziom kosztów utrzymania apartamentów, to kolejny krok w stronę automatyzacji procesów związanych z obsługą apartamentów, wdrażany przez Sun & Snow. Na początku roku operator wprowadził możliwość automatycznego i zdalnego zameldowania się w obsługiwanych apartamentach. Dodatkowo goście mogą dokonywać rezerwacji 24 godziny na dobę z poziomu smartfona. Korzystając z zameldowania online, przechodzą przez cały proces – od wyboru apartamentu, przez podpisanie niezbędnych dokumentów, opłatę, po odebranie instrukcji oraz kodu wejściowego. Zameldowanie on-line zostało już wprowadzone w ponad 80 proc. apartamentów obsługiwanych przez Sun & Snow.

Nowy system sterujący ogrzewaniem, będzie w pełni zautomatyzowany i zapewni przygotowanie apartamentu na przyjazd gości w zakresie optymalnej temperatury. Za kontrolę temperatury będzie odpowiedzialny specjalnie opracowany algorytm, monitorujący zarówno temperaturę w poszczególnych porach dnia, jak i potencjalną obecność gości w obiekcie.

Jak deklaruje operator – nowy system ma być wdrożony jeszcze w tym roku, a pierwsze prace montażowe rozpoczną się w najbliższych tygodniach.

Grupa Sun & Snow to jeden z największych w Polsce operatorów zarządzający wynajmem blisko 2,5 tys. apartamentów w ponad 40 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce. W tym roku spółka pozyskała ponad 400 nowych apartamentów do oferty, a w ostatnim czasie jej oferta poszerzyła się o lokale w Warszawie. W planach jest także pozyskanie nowych lokalizacji we Wrocławiu, Toruniu i Poznaniu. Do oferty został również wprowadzony nowy segment – „slow”, który koncentruje się na domach wakacyjnych, dostępnych zarówno nad morzem, jak i w górach czy na Mazurach.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *