Sieć Mariott nagrodzona w konkursie na najlepszy program lojalnościowy w 2011 roku, organizowanym przez FT Awards.

Sieć hotelarska drugi rok z rzędu zajęła pierwsze miejsce w ośmiu kategoriach, w tym również w kategorii "Program Roku" dla obu Ameryk, Europy i Afryki. "Jesteśmy zachwyceni, że zyskaliśmy tak wysokie uznanie wśród uczestników naszego programu" - powiedział Ed French, wiceprezes ds. Nagród dla sieci Mariott. "Zawsze szukamy nowych możliwości, by uprzyjemnić podróżowanie uczestnikom naszego programu, poprzez dodawanie nowych usług oraz ofert promocyjnych". Frequent Traveler Awards nagradzają najwyższą jakość programów turystycznych na całym świecie korzystając z doświadczenia często podróżujących osób. Członkowie klubu Mariott mogą zdobywać punkty w ponad 3400 hoteli należących do sieci.

Źródło: Hotelarz


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *