Marriott z umową na dwa pierwsze AC by Marriott w Czechach   ŚWIAT

Grupa Redstone podpisała z Marriott International umowę na uruchomienie dwóch hoteli pod marką AC by Marriott: 204-pokojowego obiektu w Ołomuńcu i 149-pokojowego w Pardubicach. Będą to pierwsze hotele działające pod tą marką w Czechach.

Od lewej: Janusz Mitulski, Senior Director Central & Eastern Europe, Marriott International; Richard Morávek, założyciel Redstone Group i Marcus Lehnert, Vice President International Hotel Development, Marriott International

Budynki będą częścią nowo przygotowywanych kompleksów wielofunkcyjnych centrów biznesowych i społecznych. Po ukończeniu będą jednymi z największych i najbardziej luksusowych w swoich lokalizacjach i otworzą nowe możliwości dla obu miast. Hotele mają zostać otwarte w 2027 roku. Za wystrój wnętrz obu projektów odpowiada studio Twenty2degrees kierowane przez Nicholasa Stoupasa. Budowa kompleksów będzie przebiegać równolegle z budową Galerii Pernerka i rozbudową Galerii Šantovka.

-AC by Marriott zaimponował nam swoim stylem i orientacją na doświadczenia gości. Dynamicznie rozwijająca się marka oferuje wysokiej jakości usługi dla nowoczesnego stylu życia. Pardubice i Ołomuniec będą pierwszymi czeskimi miastami, które dołączą do mapy metropolii z tą prestiżową marką hotelową. Przyczyni się to do rozwoju handlu, kongresów i turystyki - mówi Richard Morávek, założyciel Redstone Group.

-Cieszymy się z planowanego debiutu AC Hotels w Czechach. Jestem przekonany, że nowoczesny design i intuicyjna obsługa marki AC Hotels przypadną do gustu zarówno międzynarodowym, jak i lokalnym turystom. Czechy są ważnym rynkiem dla Marriott i cieszę się, że możemy współpracować z tak renomowanymi partnerami jak Redstone Group - powiedział Janusz Mitulski, Senior Director Central & Eastern Europe, Marriott International.

W Pardubicach deweloper planuje kompleks wielofunkcyjny łączący przestrzeń biurową i mieszkaniową z centrum biznesowym i socjalnym. Hotel będzie miał 149 pokoi na ośmiu piętrach. Znajdzie się w nim restauracja, zaplecze fitness i sale konferencyjne.

W Ołomuńcu deweloper planuje połączyć hotel z budową drugiego etapu centrum handlowego Galeria Šantovka. Nowa część będzie koncentrować się bardziej na zajęciach rekreacyjnych, kulturze, rozrywce i gastronomii niż na handlu detalicznym, a plan obejmuje również progresywną scenę teatralną. Obiekt hotelowy zaoferuje 204 pokoje na 11 piętrach. Znajdzie się w nim restauracja na dachu, salon AC Lounge z barem, przestrzenie konferencyjne i eventowe połączone z centrum kongresowym, centrum fitness i spa.

AC Hotels to lifestylowa marka miejska stworzona w 1998 roku przez hiszpańskiego hotelarza Antonio Catalano, który w latach 70. założył sieć NH Hotels. W 2011 roku AC Hotels z działającymi wówczas 90 hotelami w Hiszpanii, Portugalii i Włoszech została kupiona przez Marriott International, a niektóre hiszpańskie hotele weszły potem pod nowostworzoną przez Marriotta markę Autograph Collection, grupującą niezależne hotele luksusowe. W 2013 roku brand AC Hotels wprowadzony został na rynek amerykański, gdzie z kolei był pozycjonowany jako pierwsza lifestylowa marka Marriotta z segmentu select-service skierowana do pokolenia millenials. Obecnie portfolio AC Hotels by Marriott obejmuje ponad 225 hoteli w 33 krajach.

Marriott posiada w Czechach 7 działających hoteli w Pradze, Pilźnie oraz Brnie. W tym roku planowane jest otwarcie pierwszego w Czechach oraz Europie Środkowej hotelu pod marką W Hotels w Pradze.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *