Profitroom z nagrodą główną w rankingu Hotel Tech Awards 2024 za najlepszy CRM i narzędzie do E-Mail Marketingu dla hoteli

Profitroom – dostawca technologii wspierających strategię direct booking dla większości polskich obiektów hotelowych został nagrodzony w prestiżowym konkursie Hotel Tech Awards 2024. Profitroom Marketing Automation uznano za najlepsze rozwiązanie na świecie, a silnik rezerwacji i strony internetowe firmy z Poznania zajęły drugie miejsce.

Hotel Tech Report to amerykański serwis, który zajmuje się oceną dostawców technologii dla branży hotelowej. Na platformie obecnych jest ponad 2,5 tys. firm kategoryzowanych według typu produktu, w tym narzędzi do marketingu i sprzedaży hotelowej. Metodologia wyłaniania najlepszych dostawców poszczególnych typów rozwiązań dla hotelarstwa jest rozbudowana i składa się z wielu kryteriów. – Największą wagę w Hotel Tech Awards przykłada się do ocen hotelarzy korzystających na co dzień z narzędzi. Serwis prosi chociażby o ocenę łatwości obsługi systemu, wartości jaką dają narzędzia oraz wymaga pisemnego komentarza zalet wynikających z jego codziennego użytkowania. Dodatkowo uwzględnia inne wskaźniki świadczące o jakości firmy takie jak: wielkość firmy, liczbę integracji, rekomendacje partnerów biznesowych czy popularność na świecie – wyjaśnia Arkadiusz Czerwiński, Brand Strategy Director w Profitroom.  

W trakcie konkursu który trwał od 1 września do 15 grudnia hotelarze z całego świata pozostawili ponad 25 tys. recenzji o dostawcach, z których rozwiązań technologicznych korzystają na co dzień w swoich obiektach. Po podliczeniu wszystkich głosów oraz wzięciu pod uwagę pozostałych czynników do finalnej oceny jakości dostawców Profitroom zajął następujące miejsca:

  • 1. miejsce Profitroom Marketing Automation w kategorii hotelowy CRM & E-mail marketing,
  • 2. miejsce Profitroom Booking Engine 360 w kategorii hotelowy silnik rezerwacji,
  • 2. miejsce Profitroom Websites w kategorii stron internetowych dla hoteli.

Dodatkowo Profitroom został wyróżniony umieszczeniem w rankingu Top 10 People’s Choice Award. Jest to nagroda, którą nagradzane są najbardziej popularne rozwiązania na świecie. – Lista People’s Choice to najbardziej konkurencyjna nagroda HotelTechAward, ponieważ porównuje najbardziej znaczące firmy technologii hotelarskiej we wszystkich kategoriach. Ta nagroda jest przyznawana firmom w branży, które posiadają kulturę zorientowaną na klienta i tworzą strategię transformacji cyfrowej w branży hotelarskiej –powiedział CEO Hotel Tech Report, Jordan Hollander.

Sukces polskiej firmy w tegorocznym konkursie jest kontynuacją docenienia dostawcy przez branżę hotelową z ubiegłych edycji. – Kolejny rok z rzędu udowadniamy, że rozwijana przez nas technologia dla branży hotelowej jest światowej jakości. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas dodatkową motywacją, aby cały czas rozwijać nasze produkty i usługi, które mają przynosić Hotelarzom jak najwięcej rezerwacji – skomentował Marcin Dragan, założyciel Profitroom.

Profitroom przez hotelarzy i jury został szczególnie doceniony za wkład w zwiększanie hotelowych przychodów, łatwość korzystania z systemu oraz bieżącą obsługę. Wynikiem tego jest otrzymany certyfikat GCSC Global Customer Support Certification Level III. – Po lekturze wystawionych recenzji od hotelarzy jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że doceniana jest nie tylko jakość produktów, ale również działania zespołu Customer Success czy Support. Cieszymy się, że nasze wysiłki, aby wspólnie z hotelarzami rozwijać strategie direct booking mają odzwierciedlenie zarówno w świetnych wynikach naszych klientów oraz w recenzjach – podsumowała Joanna Kulesza, Head of Customer Success.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Profitroom z nagrodą główną w rankingu Hotel Tech Awards 2024 za najlepszy CRM i narzędzie do E-Mail Marketingu dla hoteli

  1. Ogromne znaczenie w branży hotelowej ma personalizacja doświadczeń klientów. Wykorzystanie zaawansowanych narzędzi CRM, takich jak te od Profitroom, pozwala na dostosowanie ofert i komunikacji do indywidualnych preferencji gości, co jest kluczowe dla budowania długotrwałych relacji i lojalności

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *