Profitroom – dostawca technologii wspierających strategię direct booking dla większości polskich obiektów hotelowych – został nagrodzony w prestiżowym konkursie Hotel Tech Awards 2024. Profitroom Marketing Automation uznano za najlepsze rozwiązanie na świecie, a silnik rezerwacji i strony internetowe firmy z Poznania zajęły drugie miejsce.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2024/01/Hotel-Tech-Awards-2024-Profitroom-1024x535.jpg)
Hotel Tech Report to amerykański serwis, który zajmuje się oceną dostawców technologii dla branży hotelowej. Na platformie obecnych jest ponad 2,5 tys. firm kategoryzowanych według typu produktu, w tym narzędzi do marketingu i sprzedaży hotelowej. Metodologia wyłaniania najlepszych dostawców poszczególnych typów rozwiązań dla hotelarstwa jest rozbudowana i składa się z wielu kryteriów. – Największą wagę w Hotel Tech Awards przykłada się do ocen hotelarzy korzystających na co dzień z narzędzi. Serwis prosi chociażby o ocenę łatwości obsługi systemu, wartości jaką dają narzędzia oraz wymaga pisemnego komentarza zalet wynikających z jego codziennego użytkowania. Dodatkowo uwzględnia inne wskaźniki świadczące o jakości firmy takie jak: wielkość firmy, liczbę integracji, rekomendacje partnerów biznesowych czy popularność na świecie – wyjaśnia Arkadiusz Czerwiński, Brand Strategy Director w Profitroom.
W trakcie konkursu który trwał od 1 września do 15 grudnia hotelarze z całego świata pozostawili ponad 25 tys. recenzji o dostawcach, z których rozwiązań technologicznych korzystają na co dzień w swoich obiektach. Po podliczeniu wszystkich głosów oraz wzięciu pod uwagę pozostałych czynników do finalnej oceny jakości dostawców Profitroom zajął następujące miejsca:
- 1. miejsce Profitroom Marketing Automation w kategorii hotelowy CRM & E-mail marketing,
- 2. miejsce Profitroom Booking Engine 360 w kategorii hotelowy silnik rezerwacji,
- 2. miejsce Profitroom Websites w kategorii stron internetowych dla hoteli.
Dodatkowo Profitroom został wyróżniony umieszczeniem w rankingu Top 10 People’s Choice Award. Jest to nagroda, którą nagradzane są najbardziej popularne rozwiązania na świecie. – Lista People’s Choice to najbardziej konkurencyjna nagroda HotelTechAward, ponieważ porównuje najbardziej znaczące firmy technologii hotelarskiej we wszystkich kategoriach. Ta nagroda jest przyznawana firmom w branży, które posiadają kulturę zorientowaną na klienta i tworzą strategię transformacji cyfrowej w branży hotelarskiej –powiedział CEO Hotel Tech Report, Jordan Hollander.
Sukces polskiej firmy w tegorocznym konkursie jest kontynuacją docenienia dostawcy przez branżę hotelową z ubiegłych edycji. – Kolejny rok z rzędu udowadniamy, że rozwijana przez nas technologia dla branży hotelowej jest światowej jakości. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas dodatkową motywacją, aby cały czas rozwijać nasze produkty i usługi, które mają przynosić Hotelarzom jak najwięcej rezerwacji – skomentował Marcin Dragan, założyciel Profitroom.
Profitroom przez hotelarzy i jury został szczególnie doceniony za wkład w zwiększanie hotelowych przychodów, łatwość korzystania z systemu oraz bieżącą obsługę. Wynikiem tego jest otrzymany certyfikat GCSC Global Customer Support Certification Level III. – Po lekturze wystawionych recenzji od hotelarzy jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że doceniana jest nie tylko jakość produktów, ale również działania zespołu Customer Success czy Support. Cieszymy się, że nasze wysiłki, aby wspólnie z hotelarzami rozwijać strategie direct booking mają odzwierciedlenie zarówno w świetnych wynikach naszych klientów oraz w recenzjach – podsumowała Joanna Kulesza, Head of Customer Success.
Ogromne znaczenie w branży hotelowej ma personalizacja doświadczeń klientów. Wykorzystanie zaawansowanych narzędzi CRM, takich jak te od Profitroom, pozwala na dostosowanie ofert i komunikacji do indywidualnych preferencji gości, co jest kluczowe dla budowania długotrwałych relacji i lojalności