AH: Budowanie i skuteczne zarządzanie recepcją hotelową   AKADEMIA HOTELARZA

Recepcja nieprzypadkowo nazywana jest sercem hotelu. To właśnie od tego działu zależy nie tylko w dużej mierze, czy gość będzie zadowolony ze swojego pobytu, ale także ile wyda w naszym hotelu. Dlatego właśnie zarządzaniu recepcją poświęcone było pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni czwartek 1 lutego w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott.

Nasza ekspertka, Dominika Romel, dyrektor generalna hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Airport, omówiła zagadnienia związane z m.in. z tym jak ograniczyć rotację, rekrutować, zadaniować, planować pracę i wynagradzać recepcję hotelową.

Uczestnicy, w ankietach poszkoleniowych, bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność przekazanej wiedzy.

Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone Optymalizacji kosztów w hotelu, zapraszamy już 29 lutego. Zgłosić można się pod linkiem dostępnym TUTAJ>>


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *