Paweł Mroziak wprowadza na rynek Termy Karkonosze jako dyrektor sprzedaży i marketingu Grupy HSP   PERSONALIA

Paweł Mroziak, ostatnio w Sheraton Grand Kraków, został dyrektorem sprzedaży i marketingu grupy hotelowej HSP Management, gdzie w  warszawskim oddziale będzie odpowiedzialny również za komercyjne wejście na rynek powstającego w Staniszowie kompleksu Termy Karkonosze Resort & Spa.

Z hotelarstwem związany jest od ponad 15 lat. Zaczynał w warszawskim hotelu Hilton. W 2010 r. został account managerem warszawskich hoteli sieci Starwood: Sheraton i Westin. W 2013 r. został key account managerem w centralnym biurze sprzedaży sieci Accor/Orbis., a następnie powrócił do sieci Starwood na stanowisko account director business travel Sheratona I Westina.  Od 2015 r. związany był z Sheratonem w Poznaniu, gdzie od zastępcy dyrektora sprzedaży przez dyrektora sprzedaży doszedł do stanowiska dyrektora sprzedaży i marketingu.  W połowie 2021 r. został dyrektorem sprzedaży i marketingu Sheraton Grand Kraków. W 2022 r. był nominowany do tytułu Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu. Jest absolwentem SGH.

HSP Management jest spółką zarządzającą hotelami Szczawnica Park Resort & SPA oraz hotel Batory i innymi obiektami w Szczawnicy, należącymi do Grzegorza Gacka, a niebawem również nowym kompleksem Termy Karkonosze.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *