Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Nominacje na Hotelarzy Roku 2017 w kategoriach: Hotelarz do 35. Roku Życia oraz Revenue Manager

Nominacje na Hotelarzy Roku 2017 w kategoriach: Hotelarz do 35. Roku Życia oraz Revenue Manager


27 listopada w hotelu Sofitel Warszawa Victoria ogłoszeni zostaną laureaci czwartej edycji konkursu „Hotelarz Roku” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz”.  Spośród ponad 70 zgłoszeń Kapituła Konkursu składająca się z blisko 30 ekspertów rynku hotelarskiego, w tym laureatów poprzednich edycji, wybierze zwycięzców w pięciu kategoriach: Dyrektor generalny hotelu sieciowego,  Dyrektor generalny hotelu niezależnego, Dyrektor sprzedaży i marketingu, Revenue Manager oraz Hotelarz do 35. Roku Życia. Przyznana zostanie również  nagroda w kategorii specjalnej Hotelarz Roku 2017 decyzją redakcji „Hotelarza”. Dziś ogłaszamy finalistów w dwóch pierwszych kategoriach: Hotelarz do 35. Roku Życia oraz  Revenue Manager.



Finaliści w kategorii Hotelarz do 35. Roku Życia:

- Mariusz Kaczmarski – Prezes zarządu, Dyrektor generalny, Hotel Spa Dr Irena Eris Polanica Zdrój Zdrój

- Tomasz Schweda - Dyrektor operacyjny, Mercure Kraków Stare Miasto

- Joanna Stanisławska – Zastępca dyrektora generalnego, Mercure Warszawa Grand

 

Finaliści w kategorii Revenue Manager:

Kamila Charabień – Kraków Multihotel Revenue Management, Grupa Orbis

Katarzyna Majewska-Pelc - Revenue Manager, Zdrojowa Hotels

Michał Zieliński - Revenue Manager, Hotel Rialto

 

Wciąż możesz jeszcze zgłosić swój udział w konferencji.

 

1. DZIEŃ - Inspirujące panele dyskusyjne dotyczące najbardziej aktualnych problemów i wyzwań stojących przed branżą. Prowadzone przez najwybitniejszych ekspertów z Polski i Europy

Sprawdź szczegóły >>

WIECZORNA GALA - połączona z wręczeniem nagród w konkursie Hotelarz Roku. Znakomita okazja do kuluarowych rozmów.

2. DZIEŃ – Narzędziowe panele merytoryczne, które pomogą rozwinąć Twój biznes. Sam możesz wybrać, które tematy są najbliższe Twoim potrzebom. Trzy równoległe sesje – Inwestycje w hotelarstwie, Gastronomia hotelowa, Bezpieczeństwo w hotelu

Sprawdź szczegóły >>

 

NIE MOŻE CIĘ TU ZABRAKNĄĆ.

ZOBACZ RELACJĘ Z UBIEGŁOROCZNEJ EDYCJI >>

 



Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące udziału w konferencji, zapraszamy do kontaktu

Wioleta Wiater

e-mail: w.wiater@pws-promedia.pl, tel: (22) 333 88 10

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania (...)

Maciej Bochyński z Apricot Capital Group do Sun & Snow

Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA