Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), PERSONALIA » Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu Grupy Arche

Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu Grupy Arche


Magdalena Żelech, ostatnio zwązana z Grupą Zdrojowa Invest, dołączyła do zespołu Arche Hotele, gdzie objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w warszawskim biurze spółki.



Magdalena Żelech będzie odpowiedzialna za centralne rozwijanie sprzedaży usług oraz działania marketingowe i PRowe w każdym z obiektów Grupy Arche.

Nowa dyrektor posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie sprzedaży, a od ponad 13 związana jest z branżą turystyczną. Jak mówi, umożliwiło jej to zdobycie kompetencji z zakresu sprzedaży bezpośredniej, prowadzenia projektów dla największych korporacji oraz zarządzania, w tym motywowania i szkolenia zespołów sprzedaży. Dotychczas odpowiadała za działania sprzedażowe na stanowiskach kierowniczych w następujących podmiotach: Haxel Events & Incentive, touroperatora Exim Tours, MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, a ostatnie 5 lat była związana z Grupą Zdrojowa Invest&Hotel, najpierw na stanowisku kierownika sprzedaży konferencji, awansując na dyrektora sprzedaży konferencji, a następnie na dyrektora sprzedaży aktywnej.

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i licznych szkoleń personalnych.

Z języków obcych posługuje się angielskim. Jej pasją jest życie a szczególności człowiek i relacje międzyludzkie. Wiedzę biznesową łączy z podejściem humanistycznym i holistycznym. 

Grupa Arche posiada w swoim portfolio siedem hoteli w tym: Zamek Janów Podlaski, Tobaco w Łodzi czy Folwark Łochów, a w 2018 planowane jest otwarcie czterech kolejnych obiektów, w tym dwa w Warszawie.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis z kolejnym hotelem w Rumunii

Grupa Hotelowa Orbis – największy operator na rynku hotelarskim w Europie Wschodniej i strategiczny partner AccorHotels, podpisała umowę na kolejny hotel w Rumunii – ibis (...)

Warszawa: ruszył Arche Hotel Krakowska z 344 pokojami. W condo

Na przełomie września i października otwarty został 4-gwiazdkowy Arche Hotel Krakowska na granicy Ochoty i Włoch. Oferuje 344 pokoje, w 13 apartamentów, oraz 15 sal (...)

Jak utrzymać deklarowaną jakość hotelu na trudnym rynku pracy?

Obecnie największym problemem branży hotelarskiej jest absolutny brak pracowników, gdy na generalny spadek bezrobocia nałożył się jeszcze boom inwestycyjny w hotelarstwie. W efekcie nie ma (...)

Revenue management w Akademii Hotelarza

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone (...)

Orbis wchodzi do Chorwacji

Orbis S.A. – wyłączny licencjodawca marek AccorHotels w Europie Wschodniej, podpisał z chorwacka spółką Rox umowę o zarządzanie hotelem w Zagrzebiu pod marką Novotel. Będzie (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA