Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Best Western podczas Hotel Investments Trends ogłasza hotel w Świnouściu

Best Western podczas Hotel Investments Trends ogłasza hotel w Świnouściu


273 pokojami dysponował będzie hotel Best Western Premier Navy, którego otwarcie planowane jest w 2021 roku w Świnoujściu - poinformowała podczas konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western International Inc. Finland, Baltics, Poland & Russia.


Na gości obiektu czekać będą 273 pokoje o standardzie premier i powierzchni od 23 m2 do 60 m2, reprezentacyjna recepcja z lobby, 2 tematyczne restauracje oraz sale konferencyjne. W hotelu znajdzie się także duża strefa SPA i wellness z basenami, saunami, siłownią oraz gabinetami zabiegowymi i odnowy biologicznej. W projekcie przewidziano również atrakcje dla najmłodszych, którzy będą mogli skorzystać m.in. z pokoju zabaw.

O wyjątkowości nowo powstającego obiektu decyduje m.in. obecność morskiego malarstwa. Fascynacja intrygującym stylem Michaela Lestera – jamajskiego malarza marynisty o polskich korzeniach – obecna będzie zarówno w wystroju poszczególnych pokoi, jak i we wspólnych przestrzeniach, takich jak restauracje, lobby czy recepcja. Nawiązania do morskiej tematyki widać już w samej nazwie obiektu oraz w dominujących kolorach jego wizualnej identyfikacji, w której dominuje odcień navy blue przeplatający się ze złotymi elementami. Lekkość wystroju zestawiona z wyszukanymi dodatkami sprawią, że wnętrza będą stonowane oraz eleganckie.

Nad samym brzegiem Bałtyku stworzymy prawdziwą enklawę wypoczynku. Miejsce, gdzie w nieograniczony sposób goście będą mogli czerpać z morskich bogactw, ciesząc się jednocześnie pełnym relaksem. Wysoki poziom obsługi i standardów hotelowych zapewni wejście The NAVY do grona hoteli funkcjonujących pod szyldem globalnej marki Best Western Premier. To najlepsza gwarancja jakości dla każdego, komu zależy na wypoczynku na najwyższym światowym poziomie, utrzymywanym niezmiennie przez kolejne sezony – powiedział Marcin Borowski, Prezes Zarządu The NAVY URBA SEREN.

Miejsce budowanej inwestycji należy do najbardziej prestiżowych w tej części wybrzeża Bałtyku. The NAVY powstanie w Świnoujściu, na wyspie Uznam, u styku granic Polski i Niemiec, w otoczeniu pieczołowicie zachowanego starodrzewu i w bezpośredniej bliskości plaży, uznawanej za najpiękniejszą w tej części regionu. Jednocześnie obiekt zlokalizowany będzie na tyle daleko od innych centrów turystycznych w mieście, by zapewnić gościom ciszę i pełen relaks. The NAVY będzie dopełnieniem otaczającej przyrody, co pozwoli rozkoszować się morskim klimatem bez konieczności rezygnacji z chwil przeznaczonych tylko dla siebie. Ten wybór podyktowany jest troską, aby aktywny czas spędzany w The NAVY, upłynął gościom hotelu w sposób jak najbardziej przyjemny i  dający maksimum satysfakcji.

Inwestorem strategicznym przedsięwzięcia jest polsko-brytyjska spółka The NAVY URBA SEREN Sp. z o.o. SKA, autorem projektu krakowskie biuro architektoniczne URBA Architects. Nadzór nad inwestycją powierzony został firmie GLEEDS. Obiekt będzie działać pod globalną marką hotelową Best Western Premier – gwarantem światowego poziomu obsługi i indywidualnego podejścia do każdego z przyszłych gości hotelu.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Warszawa: ruszył Arche Hotel Krakowska z 344 pokojami. W condo

Na przełomie września i października otwarty został 4-gwiazdkowy Arche Hotel Krakowska na granicy Ochoty i Włoch. Oferuje 344 pokoje, w 13 apartamentów, oraz 15 sal (...)

Jak utrzymać deklarowaną jakość hotelu na trudnym rynku pracy?

Obecnie największym problemem branży hotelarskiej jest absolutny brak pracowników, gdy na generalny spadek bezrobocia nałożył się jeszcze boom inwestycyjny w hotelarstwie. W efekcie nie ma (...)

Revenue management w Akademii Hotelarza

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone (...)

Orbis wchodzi do Chorwacji

Orbis S.A. – wyłączny licencjodawca marek AccorHotels w Europie Wschodniej, podpisał z chorwacka spółką Rox umowę o zarządzanie hotelem w Zagrzebiu pod marką Novotel. Będzie (...)

Sukces kolejnej edycji HMC

POD PATRONATEM HOTELARZA Jedna konferencja – kilkadziesiąt godzin spędzonych ze specjalistami, tysiąc uczestników, mnóstwo pozytywnych emocji. Tak w skrócie można podsumować Hotel Marketing Conference 2018 (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA