Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Bez kategorii, Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA » Procedury operacyjne w hotelarstwie

Procedury operacyjne w hotelarstwie


Nowoczesny hotel musi być dobrze zarządzany, a do tego niezbędne są starannie sprecyzowane i konsekwentnie przestrzegane standardy operacyjne. O tym w jaki sposób prawidłowo określać procedury związane ze wszystkimi hotelowymi procesami, na co zwracać szczególną uwagę i jak przestrzegać ich realizacji opowiadała Aneta Stępkowska podczas kolejnego już szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się 6 listopada 2018 r. w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.




Szczegółowo i na konkretnych przykładach Aneta Stępkowska omawiała poszczególne procedury i procesy, wyjaśniała na czym polega ich mapowanie oraz znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym. Wyjaśniała także wszystkie meandry i niejasności związane z tą tematyką na podstawie swojego 30-letniego doświadczenia w tej branży. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko, przyznając po 6 punktów za jego wartość merytoryczną, zakres tematyki i sposób przekazania informacji.

Aneta Stępkowska, która prowadziła szkolenie Akademii Hotelarza „Procedury operacyjne w hotelarstwie” jest dyrektorem generalnym hotelu Courtyard by Marriott Warszawa. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczęła w Forum Intercontinental w Warszawie, najpierw jako specjalista, potem kierownik, a ostatecznie dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Po zmianie brandu hotelu Forum na Novotel Warszawa Centrum objęła stanowisko dyrektora ds. hotelowych, a potem została zastępcą dyrektora Holiday Inn w Warszawie (obecnie Mercure Centrum). Przez dwa lata zarządzała hotelem OSSA Congress & SPA z 522 pokojami, a w maju 2010 roku została dyrektorem generalnym Courtyard by Marriott.

A najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza: Menu engineering i optymalizacja kosztów w gastronomii hotelowej” już 20 listopada w Hotelu Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1. Poprowadzi je Andrzej Przeniosło,  dyrektor generalny Hotelu Nosselia. Więcej informacji i zapisy TUTAJ

 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

W polskich hotelach może zabraknąć pracowników ze Wschodu

Niemiecki rząd przygotował projekt ustawy imigracyjnej, który przewiduje złagodzenie przepisów dla pracowników z krajów spoza UE – informuje „Sueddeutsche Zeitung“. W konsekwencji może to doprowadzić (...)

Hotelarz Roku 2018 – Nominacje w kategorii „Dyrektor generalny hotelu sieciowego”

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2018” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu sieciowego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

W Pobierowie powstanie Hilton Garden Inn

W Pobierowie między Świnoujściem a Kołobrzegiem powstanie 150-pokojowy Hilton Garden Inn – wynika z informacji „Hotelarza”. We wsi powstaje też największy hotel w Polsce – (...)

Hotelarz Roku 2018 – Nominacje w kategorii „Dyrektor generalny hotelu niezależnego”

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2018” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Ostatnia szansa na zgłoszenie udziału w Hotel Trends Poland&CEE

Już za tydzień odbędzie się konferencja Hotel Trends Poland&CEE 2018 – najważniejsze forum hotelowe, gromadzące w jednym miejscu wszystkich decydentów branży hotelowej z Polski. TO (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA