Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne






O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Bez kategorii, Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA » Procedury operacyjne w hotelarstwie

Procedury operacyjne w hotelarstwie


Nowoczesny hotel musi być dobrze zarządzany, a do tego niezbędne są starannie sprecyzowane i konsekwentnie przestrzegane standardy operacyjne. O tym w jaki sposób prawidłowo określać procedury związane ze wszystkimi hotelowymi procesami, na co zwracać szczególną uwagę i jak przestrzegać ich realizacji opowiadała Aneta Stępkowska podczas kolejnego już szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się 6 listopada 2018 r. w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.




Szczegółowo i na konkretnych przykładach Aneta Stępkowska omawiała poszczególne procedury i procesy, wyjaśniała na czym polega ich mapowanie oraz znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym. Wyjaśniała także wszystkie meandry i niejasności związane z tą tematyką na podstawie swojego 30-letniego doświadczenia w tej branży. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko, przyznając po 6 punktów za jego wartość merytoryczną, zakres tematyki i sposób przekazania informacji.

Aneta Stępkowska, która prowadziła szkolenie Akademii Hotelarza „Procedury operacyjne w hotelarstwie” jest dyrektorem generalnym hotelu Courtyard by Marriott Warszawa. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczęła w Forum Intercontinental w Warszawie, najpierw jako specjalista, potem kierownik, a ostatecznie dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Po zmianie brandu hotelu Forum na Novotel Warszawa Centrum objęła stanowisko dyrektora ds. hotelowych, a potem została zastępcą dyrektora Holiday Inn w Warszawie (obecnie Mercure Centrum). Przez dwa lata zarządzała hotelem OSSA Congress & SPA z 522 pokojami, a w maju 2010 roku została dyrektorem generalnym Courtyard by Marriott.

A najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza: Menu engineering i optymalizacja kosztów w gastronomii hotelowej” już 20 listopada w Hotelu Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1. Poprowadzi je Andrzej Przeniosło,  dyrektor generalny Hotelu Nosselia. Więcej informacji i zapisy TUTAJ

 

1 Komentarz dla “Procedury operacyjne w hotelarstwie”

  1. W tym samym artykule Aneta Stepk owska raz ma 20 letnie doświadczenie a w innym miejscu 30 letnie w hotelarstwie. To należy wyjaśnić.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Nowy dyrektor Hamptona by Hilton Gdańsk Old Town

Daniel Danielewicz, przez ostatnie pięć i pół roku dyrektor generalny Golden Tulip Gdańsk Residence (o zmianie na tym stanowisku pisaliśmy TUTAJ), objął stanowisko dyrektora generalnego (...)

Jacek Florczuk dyrektorem Hamptona by Hilton Gdańsk Oliwa

Jacek Florczuk, ostatnio dyrektor gastronomii w Doubletree by Hilton Warszawa, został dyrektorem generalnym hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa. Zastąpił Magdalenę Suligę, która została dyrektorem (...)

Najnowszy „Hotelarz” w opakowaniu zastępczym :)

Na okładce najnowszego „Hotelarza” laureat naszego konkursu „Hotel z Pomysłem 2018″. Który hotel zdobył to prestiżowe wyróżnienie nasi Czytelnicy przekonają się już niebawem. O czym (...)

Pracujwhoreca.pl – nowy serwis dla branży hotelowej i gastronomicznej

Największym problemem branży Horeca, co potwierdzają na każdym kroku inwestorzy, właściciele i managerowie hoteli i restauracji, jest brak pracowników – od najwyższego do najniższego szczebla.  (...)

Ruszył ibis Poznań Centrum pod jednym dachem z Novotelem

Zakończył się trzyletni proces modernizacji hotelu Novotel  Poznań Centrum, w wyniku którego w tym samym budynku otwarty został na sześciu niższych piętrach ibis Poznań Centrum (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA