Lody z mleka kokosowego z białą czekoladą w puszystej piance ananasowo-bazyliowej

1 puszka (220 ml) mleka kokosowego 1 tabliczka białej czekolady, startej na grubej tarce l 2 żółtka 1 łyżka cukru chrupiące ciasteczka migdałowe 1/2 szklanki płatków migdałowych 1 białko 3 łyżki cukru Sposób przyrządzenia: Lody z mleka kokosowego Do mleka kokosowego, po zagotowaniu, dodać białej czekolady i mieszać do jej rozpuszczenia. Ostudzić. żółtka ubić z […]

Czytaj dalej


Adam Jakubowski

Jest szefem cukierni w hotelu The Westin Warsaw od czerwca 2003 roku. Jest absolwentem Wydziału Technologii Żywności Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Studia magisterskie ukończył ze specjalnością ocena jakości żywności. Adam Jakubowski jest laureatem wielu prestiżowych konkursów cukierniczych. W roku 2000 zdobył I miejsce w konkursie „Blutorange”, a w 2001 znalazł się na najwyższym miejscu na […]

Czytaj dalej


Powietrze w służbie gości

Nie tylko klimat może służyć hotelowym gościom. Ich wygodzie służy również powietrze, a właściwie jego zastosowanie w tak przydatnych w hotelu urządzeniach, jak kurtyny powietrzne, klimatyzatory czy odkurzacze centralne.Mało kto na co dzień zastanawia się, jak wielką rolę w sprawnym, a więc przyjaznym i wygodnym dla gości funkcjonowaniu hotelu odgrywa powietrze. A właściwie jego wymuszony […]

Czytaj dalej


Goście lubią czystość

Sposobów i środków, aby zachować higienę w pokojach, łazienkach i restauracjach, jest wiele. To jeden z priorytetów każdego hotelu.Na to, czy gość będzie czuł się dobrze w naszym hotelu, decydujący wpływ ma czystość. To ona jest najczęstszym tematem dyskusji na forach internetowych poświęconych hotelarstwu i ona często determinuje wybór rezerwacji. – Nie warto szukać oszczędności […]

Czytaj dalej


Systemy wspierają nie tylko sieci

Żeby sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości oraz efektywniej zarządzać zasobami, hotele korzystają z najnowocześniejszych technik i technologii. Systemy informatyczne, które jeszcze kilkanaście lat temu nieśmiało wchodziły do branży, nie są już nowością – stały się standardem.Poziom usług w branży hotelarskiej jest najbardziej ważkim z elementów, które decydują, czy gość wybierze ten sam hotel, czy tę […]

Czytaj dalej


Popyt kształtuje podaż, czyli złoty Johnnie Walker z…colą wiśniową

Grzegorz ZiębaAutor jest dyrektorem HoReCaDi w agencji Entertainment GroupRynek weryfikuje wszystko. Podaż kształtuje popyt i na odwrót. Gdyby każdy zdawał sobie z tego sprawę, otaczałby nas błogi profesjonalizm oraz pełne zadowolenie z siebie i świadczonych usług, niezależnie od branży, miejsca i specjalizacji… W tym przypadku – branży gastronomicznej. Na szczęście dla audytorów, a na nieszczęście […]

Czytaj dalej


Telewizor? Niekoniecznie

Coraz więcej hoteli decyduje się na uzupełnienie wyposażenia „numeru” o drugi, zamontowany nie w pokoju, ale właśnie w łazience telewizor, ale nie jest to jeszcze dominujący trend we współczesnej łazienkowej modzie.Chociaż telewizor w łazience może się przydać, szczególnie w okresie kolejnych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, to należy pamiętać, że powinien to być model przystosowany […]

Czytaj dalej


Szklane oko w trosce o gości

Agnieszka Dąbrowska Autorka jest product managerem CCTV i EAS w firmie ADT Poland Telewizja przemysłowa w hotelu nie tylko zwiększa bezpieczeństwo gości, ale pozwala również zredukować straty wynikające z kradzieży, a także ograniczyć koszty związane z tzw. ochroną fizyczną.Przydatność systemów nadzoru wizyjnego w obiektach hotelowych to sprawa bezdyskusyjna. Systemy CCTV (Closes Circut Television) zapewniają ochronę […]

Czytaj dalej


Jak nas widzą

Sylwia BortniakAutorka jest z wykształcenia socjologiem, hotelarzem z doświadczenia. Reprezentuje firmę Concierge Polska W jaki sposób goście hotelowi postrzegają nasz obiekt, jakie czynniki wpływają na ich wrażenia i decydują ostatecznie o wydanej przez nich ocenie, którą w praktyce jest ponowne odwiedzenie tego samego miejsca. K lient, który dużo podróżuje, porównuje zazwyczaj nasz hotel z podobnymi […]

Czytaj dalej


Szkolenia tylko z umową

Kierując pracownika na szkolenie, warto podpisać z nim umowę precyzującą wzajemne zobowiązania stron.Rzadko zdarza się, aby nowo przyjęty pracownik od razu posiadał wszystkie potrzebne kwalifikacje i umiejęt ności. Dotyczy do zwłaszcza branży hotelarskiej, gdzie praktycznie każdy obiekt ma swoją własną specyfikę. Poza tym podnoszenie poziomu świadczonych usług i poszerzanie oferty wymaga ustawicznego kształcenia wszystkich kadr […]

Czytaj dalej