1 puszka (220 ml) mleka kokosowego 1 tabliczka białej czekolady, startej na grubej tarce l 2 żółtka 1 łyżka cukru chrupiące ciasteczka migdałowe 1/2 szklanki płatków migdałowych 1 białko 3 łyżki cukru Sposób przyrządzenia: Lody z mleka kokosowego Do mleka kokosowego, po zagotowaniu, dodać białej czekolady i mieszać do jej rozpuszczenia. Ostudzić. żółtka ubić z […]
06/2006
06/2006
Szklane oko w trosce o gości
Agnieszka Dąbrowska Autorka jest product managerem CCTV i EAS w firmie ADT Poland Telewizja przemysłowa w hotelu nie tylko zwiększa bezpieczeństwo gości, ale pozwala również zredukować straty wynikające z kradzieży, a także ograniczyć koszty związane z tzw. ochroną fizyczną.Przydatność systemów nadzoru wizyjnego w obiektach hotelowych to sprawa bezdyskusyjna. Systemy CCTV (Closes Circut Television) zapewniają ochronę […]
Jak nas widzą
Sylwia BortniakAutorka jest z wykształcenia socjologiem, hotelarzem z doświadczenia. Reprezentuje firmę Concierge Polska W jaki sposób goście hotelowi postrzegają nasz obiekt, jakie czynniki wpływają na ich wrażenia i decydują ostatecznie o wydanej przez nich ocenie, którą w praktyce jest ponowne odwiedzenie tego samego miejsca. K lient, który dużo podróżuje, porównuje zazwyczaj nasz hotel z podobnymi […]
Szkolenia tylko z umową
Kierując pracownika na szkolenie, warto podpisać z nim umowę precyzującą wzajemne zobowiązania stron.Rzadko zdarza się, aby nowo przyjęty pracownik od razu posiadał wszystkie potrzebne kwalifikacje i umiejęt ności. Dotyczy do zwłaszcza branży hotelarskiej, gdzie praktycznie każdy obiekt ma swoją własną specyfikę. Poza tym podnoszenie poziomu świadczonych usług i poszerzanie oferty wymaga ustawicznego kształcenia wszystkich kadr […]
Siedmiu do jednego
Prasa branżowa pełni dla środowiska hotelarzy rolę istotnego źródła informacji oraz ośrodka skupienia dla mocno rozproszonej i chyba jednak zdezintegrowanej (wobec pozostawania w konkurencyjnych relacjach) grupy zawodowej. Przy otwartym charakterze pozyskiwania pracowników oraz konieczności ustawicznego kształcenia i szkolenia hotelarskich kadr jej oferta umożliwia wykorzystywanie magazynów branżowych w wewnętrznych szkoleniach lub pracy z pracownikami. Referując (patrz […]
Milusińscy w hotelu
Dzieci to jedni z najbardziej wymagających hotelowych gości. I choć to nie one decydują, w jakim hotelu spędzą wakacje z rodzicami, to jednak to właśnie ich samopoczucie w obiekcie zadecyduje, czy cała rodzina jeszcze do niego wróci.Nie oceniają, nie sondują, nie wydają poleceń. Jednak to dla nich hotelarze starają się w sposób szczególny. Wiedzą bowiem, […]
Meble na miarę ogródka
Synoptycy twierdzą, że lato ma być w tym roku, raczej… letnie, jednak z pewnością nie zniechęci to ani restauratorów, ani klientów do wystawiania i korzystania z letnich ogródków, Klienci zdążyli się już przyzwyczaić do letnich ogródków i gdy tylko pogoda w sezonie pozwala, rozkoszują się w promieniach słońca powiewami wiatru, smacznymi potrawami i choćby szklaneczką […]
Adam Jakubowski
Jest szefem cukierni w hotelu The Westin Warsaw od czerwca 2003 roku. Jest absolwentem Wydziału Technologii Żywności Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Studia magisterskie ukończył ze specjalnością ocena jakości żywności. Adam Jakubowski jest laureatem wielu prestiżowych konkursów cukierniczych. W roku 2000 zdobył I miejsce w konkursie „Blutorange”, a w 2001 znalazł się na najwyższym miejscu na […]
Powietrze w służbie gości
Nie tylko klimat może służyć hotelowym gościom. Ich wygodzie służy również powietrze, a właściwie jego zastosowanie w tak przydatnych w hotelu urządzeniach, jak kurtyny powietrzne, klimatyzatory czy odkurzacze centralne.Mało kto na co dzień zastanawia się, jak wielką rolę w sprawnym, a więc przyjaznym i wygodnym dla gości funkcjonowaniu hotelu odgrywa powietrze. A właściwie jego wymuszony […]
Goście lubią czystość
Sposobów i środków, aby zachować higienę w pokojach, łazienkach i restauracjach, jest wiele. To jeden z priorytetów każdego hotelu.Na to, czy gość będzie czuł się dobrze w naszym hotelu, decydujący wpływ ma czystość. To ona jest najczęstszym tematem dyskusji na forach internetowych poświęconych hotelarstwu i ona często determinuje wybór rezerwacji. – Nie warto szukać oszczędności […]