Tkanina, faktura, barwa

Wzorów, kolorów i rodzajów tkanin jest mnóstwo. Pojawia się coraz więcej nowych rozwiązań, dlatego też wchodząc do pustego pomieszczenia, wydaje się, że można „zrobić wszystko”, problem polega tylko na tym, że to „wszystko” pozostanie potem na długo i albo będzie zdobiło wnętrze, albo odstraszało gości Dobór kolorów nie jest prostą sprawą i nie ma jednoznacznych […]

Czytaj dalej


Rynek hotelowy u progu roku 2008

Koniec pierwszego kwartału to tradycyjny już okres publikowania danych statystycznych, rankingów i zestawień podsumowujących poprzedni rok oraz pokazujących pozycje poszczególnych grup kapitałowych i firm na rynku. Nie inaczej jest i w branży noclegowej Na miarę swoich możliwości dołożył do tego swoją „cegiełkę” i „Hotelarz”, którego „Raport z rynku hotelarskiego w Polsce – Inwestycje 2008” otrzymaliście […]

Czytaj dalej


Recepta na SPA

Rynek ośrodków SPA przy obiektach noclegowych rozwija się dynamicznie, wzrasta konkurencja i oczekiwania klientów. Dlatego dziś już nie wystarczy dodanie do nazwy hotelu słowa SPA, które jeszcze dwa, trzy lata temu miało magiczną moc przyciągania gości. Co zrobić, żeby przekuć zainwestowane w takie centrum setki tysięcy złotych w sukces? Uniwersalnej recepty nie ma.     […]

Czytaj dalej


Castle Inn

Wydawałoby się, że w zniszczonej w czasie i po II wojnie światowej Warszawie trudno znaleźć miejsce w dobrej lokalizacji dla hotelu „z duszą i klimatem”. To bardziej miasto dużych, wznoszonych z rozmachem, nowoczesnych obiektów. Nowe hotele zbudowane w stylu kameralnym można właściwie policzyć na dwóch palcach W „Hotelarzu” od ponad roku podejmujemy temat hosteli, które […]

Czytaj dalej


Hotelarz zatrzymuje puchar dla mediów w regatach PPH&R

W ostatni weekend kwietnia na wodach Jeziora Mikołajskiego odbyły się VI Ogólnopolskie Regaty Polish Prestige Hotels&Resorts. W regatach, które odbyły się  przy pięknej, słonecznej pogodzie i bardzo słabym wietrze,wystartowało łącznie 17 załóg. Całe regaty oraz klasyfikację załóg niezrzeszonych w PPH&R wygrała załoga hotelu Robert’s Port w Starych Sadach k. Mikołajek. Wystartowało w sumie 17 ekip […]

Czytaj dalej


Summary

Hotel and Casino, or Casino and Hotel? Casinos located nearby hotels, it is a symbiosis and multiplier of returns on investments. Hotels are sending clients to play the roulette, poker game and bandit games, Casinos are an additional attraction for guests and help in retaining customers longer. In the largest hazard game centers it even […]

Czytaj dalej


Hotel z kasynem czy kasyno z hotelem

Ulokowane przy hotelach kasyna, to symbioza, która obu rodzajom działalności pomaga w zwielokrotnieniu zysków. Hotele napędzają klientów do ruletki, pokera i automatów do gry, a kasyna są dodatkową atrakcją dla gości i pomagają zatrzymać ich dłużej. W największych centrach hazardu zdarza się nawet, że klienci kasyn mogą nocować w hotelach za darmo W czerwcu 1927 […]

Czytaj dalej


Stwórz unikalną atmosferę

Sylwia Bortniak Autorka jest socjologiem, reprezentuje firmę Concierge Polska Na ogólną atmosferę hotelu wpływa wiele czynników. Gość zazwyczaj już po kilku chwilach od wejścia do obiektu wie, z kim ma do czynienia. Z profesjonalistami czy wręcz przeciwnie: z ludźmi, którzy nie stosują odpowiednich standardów w codziennej obsłudze gości Do pierwszej grupy czynników decydujących o wywarciu […]

Czytaj dalej


Więcej portali niż rezerwacji?

W krajach o rozwiniętych rynkach hotelarskich internet staje się podstawowym kanałem sprzedaży pokoi hotelowych. W Polsce, mimo iż coraz więcej obiektów noclegowych wprowadza sprzedaż przez internet, a kolejne wchodzące na rynek portale oferują hotelom pośrednictwo, ta forma zdobywania klientów wydaje się pewnym obowiązkowym ale jednak tylko dodatkiem do tradycyjnych kanałów Dzięki internetowi gość może zarezerwować […]

Czytaj dalej


Leasing obiektu noclegowego

Jakub Krajewski – dyrektor handlowy Europejskiego Funduszu Hipotecznego SA Biorąc pod uwagę wzrastające zapotrzebowanie na obiekty hotelowe w Polsce oraz coraz większe otwarcie instytucji finansowych na współpracę przy realizacji tego typu projektów, w najbliższej przyszłości można oczekiwać wzrostu wartości kontraktów leasingu nieruchomości hotelowych Leasing nieruchomości hotelowych w Polsce stanowił w latach 2006-2007 jedynie 2,00-2,33 proc. […]

Czytaj dalej