Stwórz unikalną atmosferę

Autor: Sylwia Bortniak
ht_2008_04-29.jpgSylwia Bortniak
Autorka jest socjologiem,
reprezentuje firmę Concierge Polska


Na ogólną atmosferę hotelu wpływa wiele czynników. Gość zazwyczaj już po kilku chwilach od wejścia do obiektu wie, z kim ma do czynienia. Z profesjonalistami czy wręcz przeciwnie: z ludźmi, którzy nie stosują odpowiednich standardów w codziennej obsłudze gości


Do pierwszej grupy czynników decydujących o wywarciu pozytywnego pierwszego wrażenia zaliczamy takie elementy, jak wyposażenie recepcji - przedmioty znajdujące się na ladzie, sposób ustawienia segregatorów, rozłożenie dokumentów, eksponowanie folderów i materiałów promocyjnych hotelu. Drugą grupą czynników, które wpływają na atmosferę otoczenia jest wystrój wnętrza. Styl mebli, sprzęt technologiczny, wszelkie dodatki: kompozycje kwiatowe, obrazy, kolorystyka wnętrz, zapach do którego ludzie przywiązują bardzo dużą wagę.

Cicha muzyka w tle tworzy nastrój i jest wymownym elementem wpływającym na atmosferę hotelu. Rodzaj muzyki powinien być starannie dobrany i dostosowany do pory dnia i roku. Kolejną grupę czynników, które mają wpływ na odczucia innych to czynnik ludzki. Proces powitania klientów przez personel hotelu ma [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.