Aby podnieść jakość kąpieli w wannie z hydromasażem, RAVAK stworzył nowy rodzaj hydromasażu: WHISPER, który opiera się na mieszaninie powietrza i wody z dna wanny. Dzięki takiej kombinacji system hydromasażu wyposażony w tego typy dysze zapewnia delikatny i przyjemny masaż. System ten umożliwia również płynne przechodzenie pomiędzy poszczególnymi funkcjami hydromasażu. Twórcy systemu pamiętali również o […]
05/2011
Maj 2011
FISIOSPHERA w Odyssey – nowość na polskim rynku SPA&Wellness
Amariss Spa & Wellness Consulting wzbogacił swoją ofertę o nową profesjonalną markę do SPA. Do dobrze znanych na rynku SPA & Wellness włoskich marek: Dibi, Olos i Thalmer dołączyła Fisiosphera i Fisiosphera Thalasso SPA. Są to profesjonalne produkty przeznaczone do hoteli SPA & Wellness. Prezentują one nową koncepcję well-being, która koncentruje swoją uwagę na osobie […]
Eco by Green Culture
Trend kosmetyków naturalnych dotyczy również kosmetyków hotelowych. Świadczy o tym seria pielęgnacyjna Green Culture firmy ADA, lidera na europejskim rynku kosmetyków hotelowych. Pozytywne reakcje na Green Culture zachęciły ADA do rozszerzenia asortymentu. Pod nową nazwą Eco by Green Culture hotele, którym zależy na ekologicznym wizerunku, mają jeszcze większy wybór „zielonych” kosmetyków: począwszy od żelu pod […]
Europejska sieć hotelarska B&B wchodzi do Warszawy
Trzecia co do wielkości sieć hoteli we Francji, rozwinięta również na rynku niemieckim, zamierza na dobre zakorzenić się w Polsce. Po pierwszym hotelu, otwartym w lipcu 2010 roku w Toruniu, B&B rozszerza swoją sieć na Warszawę. 26 maja wmurowano kamień węgielny pod hotel, który zostanie wybudowany przy Alei Krakowskiej na Okęciu. B&B Hotels istnieje od […]
Zielone hotele to dobry interes
Dla hoteli koszty mediów są drugim największym wydatkiem po kosztach pracy, a systemy ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC) stanowią ich większą część. Systemy te, przez wpływ na jakość powietrza i komfort gości, są szczególnie ważne w dobie strategii zmniejszania kosztów operacyjnych. Dlatego nieruchomości hotelowe powinny być projektowane w taki sposób, aby charakteryzować się maksymalną wydajnością […]
DNA marki obiektu hotelowego
Autorka jest założycielem i właścicielem firmy doradczo-szkoleniowej Hotel Zone Ostatnio co roku kategoryzowanych jest ok. 120 hoteli. Większość z nich ma podobną ofertę. Główne kryterium konkurencyjności wobec dość homogenicznego produktu opiera się na dostępności komunikacyjnej i cenowej. Sposobem na podniesienie konkurencyjności hotelu może stać się teoria DNA. Jak tłumaczy w swojej najnowszej książce […]
Jak wciągnąć fanów
Po wstępnym wdrożeniu się w praktyczną stronę wykorzystania mediów społecznościowych przychodzi czas na kontynuację działań, jeżeli oczywiście oceniono, że warto je podjąć. W tej części dokonamy również przeglądu stron (fan pages) hoteli w serwisie Facebook.com. Choć założenie profili wydaje się łatwe, to ich utrzymanie i animowanie stanie się dla wielu zadaniem ponad siły. W […]
Damy radę!
Budowa hotelu franczyzowego, a zwłaszcza jego wykończenie i wyposażenie, to newralgiczny element procesu inwestycyjnego. Życie pokazuje, że w praktyce można zarówno wiele stracić, jak i wiele zyskać, gdyż kilka procent różnicy w cenie danego produktu czy usługi w prawo lub w lewo, w kilkudziesięciu kategoriach, potrafi zrobić dużą różnicę. Ale nie tylko to… Przede […]
Struktury podatkowe hotelowych inwestycji
Polskie realia podatkowe niejednokrotnie wymagają, by już przed rozpoczęciem inwestycji przedsiębiorca dokładnie zaplanował sposób jej przeprowadzenia. Taka analiza umożliwia precyzyjne ustalenie skutków podatkowych planowanych działań i zaimplementowanie najbardziej optymalnych rozwiązań. Niniejszym artykułem rozpoczynamy serię tekstów o opodatkowaniu różnych scenariuszy inwestowania w działalność hotelową. Przedstawimy główne plusy i minusy każdego z prezentowanych rozwiązań oraz zasady ich […]
Sale konferencyjne i balowe – najbardziej dochodowe „pokoje” w hotelu
Możliwość obsługi kongresów, szkoleń, konferencji, prezentacji czy imprez okolicznościowych jest dla wielu hoteli głównym źródłem dochodów, a dla większości źródłem znaczącym. Dlatego dobrze zaprojektowana część konferencyjna stanowi często o sukcesie finansowym hotelu. Pomieszczenia przystosowane do organizacji walnych zgromadzeń, prezentacji firm, wykładów, szkoleń czy konferencji prasowych, a także wesel, pokazów czy nawet małych koncertów stały […]