Opodatkowanie pozapłacowych świadczeń pracowniczych

Wizytówką hotelu są jego pracownicy. To od ich nastawienia zależy, czy goście chętnie wracają do hotelu oraz polecają go swoim znajomym. Zadowolony pracownik to zadowolony klient. Popularnym sposobem na zmotywowanie pracowników stają się tzw. pozapłacowe świadczenia pracownicze.   Decydując się na finansowe zachęty warto się przyjrzeć również ich podatkowym aspektom związanych ze świadczeniami pracowniczymi zarówno […]

Czytaj dalej


Inteligentnie i nowocześnie. Najnowsze trendy w najnowszych technologiach

Rozwój technologii może przynieść nieograniczone możliwości dla usług świadczonych przez hotele, ale w pokoju i tak najważniejszy będzie przede wszystkim szybki, darmowy internet, łączność z urządzeniami i usługami hotelowymi oraz oczywiście telewizor.   Sześciu hotelarskich guru technologicznych z całego świata podzieliło się z serwisem HotelNewsNow.com przemyśleniami dotyczącymi rozwoju zaawansowanych rozwiązań oraz ich wpływu na działalność […]

Czytaj dalej


Zielone Klucze dla hoteli

Green Key – to obecnie najdynamiczniej rozwijający się międzynarodowy system certyfikacji obiektów hotelowych świadomych oddziaływania na środowisko naturalne. Pierwszym hotelem w Polsce, który stał się posiadaczem tego tytułu, był Radisson Blu Warszawa, a obecnie do programu należą wszystkie hotele Radisson w naszym kraju.   Międzynarodowy program Green Key to system certyfikacji obiektów turystycznych, które spełniają […]

Czytaj dalej


Hilton we Wrocławiu: porządki na działce

W czwartek na budowie hotelu Hilton pojawili się robotnicy. Budowlańców nie było tam widać od dwóch lat” – podała „sensacyjną” wiadomość „Gazeta Wrocławska” na początku października. Jednak inwestor wyjaśnił, że prowadzone są tam tylko prace porządkowe. „Z budową jeszcze nie ruszamy” – wyjaśniła gazecie Małgorzata Nowosielska, przedstawicielka inwestora, przedsiębiorstwa Star Group Poland. „Dlaczego? Przyczyna się […]

Czytaj dalej


Świadomość ekologiczna w podróży

Jak wynika z badania portalu rezerwacyjnego HRS, w sposób odpowiedzialny do zużywania wody i energii w hotelach podchodzą głównie osoby podróżujące służbowo. Wyniki sondażu zrealizowanego przez instytut badań rynkowych eResult na zlecenie HRS, wskazują, że osoby podróżujące służbowo są szczególnie świadome odpowiedzialności za środowisko. Pomiędzy nimi i turystami występuje pod tym względem znacząca różnica. Niemal […]

Czytaj dalej


Prezent ślubny od InterContinental

InterContinental Warszawa, aby zachęcić do korzystania ze swoich usług pary organizujące wesela zaoferował im prezent z okazji pierwszej rocznicy ślubu. Pakiet InterContinental Warszawa Anniversary daje im możliwość powrotu do hotelu w rok po ślubie i skorzystania z bezpłatnego noclegu i specjalnego rocznicowego śniadania ślubnego. – Uważamy to za ogromny przywilej, kiedy para decyduje się zorganizować […]

Czytaj dalej


3=2 w hotelach Accoru

Accor zorganizował jesienną promocję cenową „3=2”, w której można było kupić trzy noclegi za cenę dwóch w hotelach Sofitel, Novotel, Mercure, ibis i Orbis Hotels. Promocja obowiązywała w odniesieniu do rezerwacji dokonanych na stronie accorhotels.com od 20 września do 17 października i dotyczyła pobytów w okresie od 23 września do 1 listopada. Akcję „3=2” z […]

Czytaj dalej


Bristol sprzedany

Za 19,5 miliona euro (ok. 85 mln zł) Orbis S.A sprzedał budynek hotelu Bristol w Warszawie brytyjskiej spółce inwestycyjnej Rosmarinum Investments, powiązanej kapitałowo z obecnym dzierżawcą nieruchomości Royal Starman Bristol. Jak twierdzi Orbis, stan techniczny budynku wymaga nakładów remontowych, szacowanych na 60-70 mln zł. Orbis sprzedał prawa do użytkowania wieczystego działki i prawa własności budynku. […]

Czytaj dalej