Z DoubleTree by Hilton Wrocław do Holiday Inn Warszawa City Centre

Tymoteusz Staworzyński został dyrektorem sprzedaży w powstającym w Warszawie przy ul. Twardej hotelu Holiday Inn Warszawa City Centre, który otwarty ma zostać wiosną przyszłego roku. Ostatnio pełnił tę samą funkcję w hotelu DoubleTree by Hilton we Wrocławiu od etapu pre-openingu, a wcześniej jako szef sprzedaży i marketingu brał udział we wprowadzaniu na rynek wrocławskiego ibisa […]

Czytaj dalej


Wizytówka naciągacza

„Za kilka dni Państwa hotel zniknie z Map Google, dlatego proponujemy przedłużenie wizytówki na kolejne pięć lat w promocyjnej cenie”. Telefony tej lub podobnej treści hotelarze odbierają coraz częściej. Jeśli więc otrzymałeś podobny telefon – nie płać, bo to próba naciągnięcia na dodatkowe koszty. Każdy hotelarz wie, jak ważna dla hotelu jest wizytówka Google Moja […]

Czytaj dalej


Nowi dyrektorzy hoteli Zamek Biskupi i Tobaco Grupy Arche

Mirosław Brożek został dyrektorem 4-gwiazdkowego hotelu Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim, a Sylwia Perzyńska – 3-gwiazdkowego Tobaco Hotel w Łodzi. Zastąpili oni pełniącego do tej pory w Grupie Arche funkcję cluster general managera dla obydwu obiektów Artura Trukawińskiego, który zarządzać ma jednym z sieciowych hoteli w Krakowie. Mirosław Brożek ostatnio był odpowiedzialny za rewitalizację Starej […]

Czytaj dalej


Anatomia Google Analytics Konwersja w branży hotelarskiej

Narzędzie analityczne bez skonfigurowanych celów jest nic niewarte. W poprzednim numerze przybliżyliśmy podstawowe metryki pozwalające mierzyć zaangażowanie użytkowników na stronie hotelu. Prawdziwa siła narzędzia analitycznego tkwi jednak w analizie konwersji. Czym tak naprawdę jest to zjawisko i jakie znaczenie ma dla hotelarzy? Konwersja jest dowolnym działaniem użytkownika na stronie internetowej hotelu, istotnym z punktu widzenia […]

Czytaj dalej


We Wrocławiu otwarto pierwszy w Polsce AC Hotel by Marriott

21 sierpnia w XIX-wiecznej kamienicy w centrum Wrocławia obok Narodowego Forum Muzyki został otwarty pierwszy w Polsce hotel pod lifestyle’ową marką AC by Marriott. Oferuje 91 pokoi, hiszpańską restaurację Fuego, basen i cztery sale konferencyjne łącznie na 80 osób. Jest to też pierwszy hotel sieci Marriott International we Wrocławiu. AC Hotels to marka stworzona w […]

Czytaj dalej


Nowy dyrektor Campanile Lublin

Szymon Ciężkowski, dotychczasowy kierownik recepcji hotelu Campanile Warszawa, objął stanowisko dyrektora hotelu Campanile Lublin. Zastąpił Anetę Puczyk, która została dyrektorem sprzedaży i marketingu w powstającym w Lublinie hotelu Hampton by Hilton (jego otwarcie planowane jest jesienią). Szymon Ciężkowski ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Swoją drogę zawodową rozpoczął od pracy recepcjonisty w krakowskim AQQ Hostel. […]

Czytaj dalej


UniFi Long Range w hotelu Afrodyta

Hotel Afrodyta Business & SPA w Radziejowicach pod Warszawą przeprowadził modernizację technologiczną całego obiektu z myślą o klientach konferencyjnych. Obiekt zyskał profesjonalne rozwiązania dla biznesu, który coraz częściej korzysta z rozwiązań wideokonferencji i pracy zdalnej. Zainstalowano najnowszą technologię sieci Wi-Fi AC z rozwiązaniem UniFi Long Range – urządzenia pracują w dwóch łączach światłowodowych o parametrach […]

Czytaj dalej


Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa skompletował kluczowy zespół

Firma Hotel Professionals Management Group, zarządzająca też hotelem Hampton by Hilton, który ma być otwarty w październiku w Gdańsku Oliwie, skompletowała jego kluczowy personel. Do dyrektora generalnego Rafała Rosiejaka, który został wybrany już w kwietniu (więcej w „Hotelarzu” 3/2017) na stanowisko dyrektora sprzedaży, dołączył Maciej Wyskiel, który przez ostatnie trzy lata pracował jako sales manager […]

Czytaj dalej