Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Sprzedaż i marketing w ramach Akademii Hotelarza

Sprzedaż i marketing w ramach Akademii Hotelarza


Kwestiom sprzedaży, marketingu i promocji hoteli w intrernecie poświęcone było trzecie z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się hotelu Best Western Felix w Warszawie. W spotkaniu wzięło udział ponad 20 hotelarzy z całej Polski.



Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny hotelu Sound Garden z Warszawy przedstawił uczestnikom zagadnienia związane m.in. z procesem podejmowania decyzji o rezerwacji, trendami istotnymi dla hotelarzy, zarządzaniem słowem kluczowym, czy kwestią dostosowania strony hotelu do urządzeń mobilnych.



Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu promocji hoteli w internecie i autor serwisu Marketinhotelu.pl omówił z uczestnikami m.in. tematy związane z najnowszymi zmianami i aktualizacjami usług i serwisów Google, jak zarządzać obecnością hotelu w Google Plus, Local, Places, a także strategii komunikacji hotelu w mediach społecznościowych.

Uczestnicy wysoko ocenili zarówno poziom, jak i użyteczność przekazanej wiedzy.
Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 22 maja. Spotkanie poświęcone będzie zarządzaniu hotelem SPA. Szczegóły już wkrótce na www.akademiahotelarza.com


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Czy polskie hotelarstwo może poradzić sobie bez pracowników ze Wschodu?

Najniższy poziom stopy bezrobocia w kraju spowodował, że niemal wszystkie hotele w Polsce muszą zatrudniać pracowników ze Wschodu. W najnowszym „Hotelarzu” przedstawiamy procedury, koszty, możliwości (...)

Dwie konferencje 2017 za nami

POD PATRONATEM HOTELARZA W dniach 26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się największa (...)

CAD podpisuje umowę z IHG w obecności wicepremiera

W obecności Mateusza Morawieckiego, wicepremiera i ministra rozwoju, Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development oraz David Kellett, wiceprezes ds. rozwoju i analizy inwestycji w (...)

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA