Spółka Hotele Diament S.A., która przejęła we wrześniu tego roku pięć obiektów należących do sieci Stylehotels, rozpoczęła proces zmiany wizerunku nowych lokalizacji. Działania prowadzone są wielotorowo, równolegle we wszystkich obiektach i potrwają do końca bieżącego roku.
Przejęte hotele już funkcjonują pod nowymi nazwami: Hotel Diament Arsenal Palace Katowice Chorzów ****, Hotel Diament Bella Notte Katowice Chorzów ***, Hotel Diament Spodek Katowice***, Hotel Diament Vacanza Siemianowice Śląskie *** oraz Hotel Diament Stadion Chorzów **. Łącznie Spółka zarządza 14 hotelami zlokalizowanymi w centrach miast na Górnym i Dolnym Śląsku, a także w bezpośrednim sąsiedztwie głównych szlaków komunikacyjnych oraz miejsc organizacji najważniejszych wydarzeń gospodarczych, konferencji, kongresów i imprez sportowych. Po przejęciu, Hotele Diament oferują ponad 2000 miejsc noclegowych w blisko 1000 pokojach oraz sale konferencyjne i bankietowe o łącznej powierzchni 3000 m².
Prowadzone działania wizerunkowe obejmują kampanię informacyjną skierowaną do pracowników, gości, kontrahentów oraz partnerów. Odpowiednie oznaczenia pojawiają się m.in. wewnątrz budynków, na ich fasadach oraz stronach internetowych. W najbliższym czasie zmodyfikowane zostaną wzory dokumentów, formularzy, a także ujednolicona komunikacja marketingowa. Zmienia się również struktura organizacyjna obiektów, przy pełnej dostępności i wykorzystaniu know-how sieci Hotele Diament.
Systematycznym modyfikacjom podlegać będą nie tylko nazwy i logo, ale również sposób funkcjonowania nowych obiektów. Oprócz zmian wizerunkowych wdrażany jest system efektywnego zarządzania, który pozwoli wzmocnić pozycję konkurencyjną nowych hoteli i sprostać rosnącym wymaganiom klientów.
- Efekty, jakich spodziewamy się na skutek przejęcia obiektów i dokonywanych zmian w ich postrzeganiu, to przede wszystkim wzmocnienie spójności portfela marek skierowanych do klienta biznesowego. Dążymy również do zwiększenia skuteczności narzędzi w zakresie komunikacji, dystrybucji oferty oraz zarządzania polityką cenową w całej grupie, a także zaoferowania potencjalnym inwestorom silniejszych, odświeżonych marek, co pozwoli nam na szybki, globalny rozwój – mówi Andrzej Kłapyta, Wiceprezes Zarządu Hotele Diament S.A. - Prowadzone działania znacząco wpłyną też na zwiększenie bazy klientów sieci Hoteli Diament i pozyskanie nowych – dodaje.
Celem przejęcia sieci Stylehotels i rebrandingu jest wykorzystanie ogromnego potencjału, jakim dysponują nowe obiekty, w tym m.in. doskonałych lokalizacji. Dostosowanie ich do standardu i kultury organizacyjnej dotychczasowych hoteli Spółki stanowić będzie impuls do dalszego rozwoju, budowania nowoczesnej oferty i podnoszenia komfortu dla gości. Wszystkie Hotele Diament zachowują swoje atuty, które wzajemnie się uzupełniają, wzmacniając znaczenie całej sieci Hotele Diament na rynku ogólnopolskim.
Spółka Hotele Diament S.A. planuje kolejne inwestycje w Polsce i za granicą, zwiększające jej potencjał i pozycję rynkową.
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze