Hotelarz jako jedyny na rynku z coraz wyższą sprzedażą

Miesięcznik Hotelarz, po raz kolejny jako jedyne czasopismo hotelowe, poprawił w I półroczu tego roku swoją sprzedaż względem analogicznego okresu roku ubiegłego i umocnił się na pozycji niekwestionowanego lidera tego rynku. Nasze czasopismo kupowało średnio co miesiąc o 3% więcej podmiotów niż w roku ubiegłym. Jeszcze lepszymi wynikami może pochwalić się nasz portal e-Hotelarz.pl, który co miesiąc odwiedzało średnio 116 tysięcy unikalnych użytkowników, to jest o 58% więcej niż w roku ubiegłym. Hotelarz jest jedynym czasopismem branży hotelowej, które poddaje swoje wyniki kontroli niezależnego Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Oznacza to, że parametry takie jak nakład, sprzedaż czy rozpowszechnianie, poddawane są kontroli i audytowi, więc są w pełni wiarygodne. Średnia sprzedaż naszego tytułu wyniosła 2 485 egz. (2 414 egz. w roku ubiegłym). Czasopismo jest kupowane głównie w prenumeracie, a wśród prenumeratorów przeważają hotele i obiekty hotelowe, ale także szkoły wyższe, pracownie architektoniczne, banki, fundusze inwestycyjne, czy firmy deweloperskie. Z badań przeprowadzonych przy współpracy specjalistów z Ośrodka Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego wynika, że każdy egzemplarz naszego czasopisma czytany jest przez nawet kilkanaście osób, rzeczywiste czytelnictwo magazynu znacznie przekracza 30 tys. osób związanych z rynkiem hotelowym w Polsce. Konkurencyjne czasopisma zrezygnowały bądź nigdy nie przystąpiły do ZKDP. Ostatnim z magazynów, który poddawał swoje wyniki kontroli, był „Świat Hoteli”. Zanim zrezygnował z niej na początku 2014 roku, wykazywał on nakład do 2 tys. egzemplarzy i sprzedaż poniżej 50 egzemplarzy. Żadne z konkurencyjnych czasopism nigdy nie zbliżyło się nawet poziomem sprzedaży do rezultatów uzyskiwanych przez Hotelarza. e-Hotelarz także umacnia się na pozycji lidera Również portal WWW.e-Hotelarz.pl I półrocze może zaliczyć do bardzo udanych. W tym okresie nasz portal odwiedziło 696 816 unikalnych użytkowników (średnio 116 tys. miesięcznie) w porównaniu z 438 602 przed rokiem (średnio 73 tys. użytkowników miesięcznie). Z posiadanych przez nas informacji wynika, że żaden z konkurencyjny portal nie osiąga wyników powyżej 35 tys. unikalnych użytkowników w ciągu miesiąca, oznacza to więc, że e-Hotelarz generuje niemal czterokrotnie większy ruch niż kolejny z najpopularniejszych portali na tym rynku. Nasz portal to nie tylko przegląd najważniejszych informacji branżowych, ale także zapisane w wersji cyfrowej treści z drukowanych wydań „Hotelarza” od 2005 roku. Dostępne są one bezpłatnie dla wszystkich prenumeratorów.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *