Związany z hotelem Hilton Garden Inn Kraków Airport od fazy pre-openingu w 2014 r., ostatnio jako room division manager, Piotr Ignaszak został jego dyrektorem generalnym.

Zastąpił Kaję Wachowską, zarządzającą hotelem przez ostatnie cztery lata, która podjęła decyzję zmianie i przejściu do branży IT, o czym więcej pisaliśmy w styczniu TUTAJ, i obecnie związana jest firmą BrainSHARE. Piotr Ignaszak zaczynał pracę w zespole pre-openingowym Hilton Garden Inn Kraków Airport jako guest service agent, następnie przeszedł przez stanowiska front office supervisor, deputy front office manager, front office manager, a w 2018 r. został rooms divison managerem, był też jednocześnie inspektorem ochrony danych osobowych w hotelu. Na obecne stanowisko został wyłoniony przez spółkę Kraków Airport Hotel, do której należy hotel, spośród ponad 100 kandydatów. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, gdzie obecnie prowadzi też zajęcia z zakresu hotelarstwa.
Dodaj komentarz