Guru marketingu prof. Philip Kotler chwali markę Halo sieci PHH w książce „Podstawy nowoczesnego marketingu”   ANALIZY I RAPORTY

W trakcie konferencji InfoShare 2024, która odbyła się w dniach 22-23 maja w Gdańsku miała miejsce premiera książki „Podstawy nowoczesnego marketingu” Philipa Kotlera  guru światowego marketingu w której jednym ze studiów przypadku jest Halo – marka hotelowa stworzona przez PHH.

„Podstawy nowoczesnego marketingu” to publikacja, która łączy teorię i praktykę biznesu, stanowiąc źródło wiedzy dla studentów, managerów i przedsiębiorców. Książka analizuje przypadki firm, które odniosły spektakularne sukcesy, zmieniając oblicze polskiego i światowego biznesu. Case study Halo, przygotowane przez Annę Izdebską Litefti, kierownik ds. marketingu, oraz Renatę Pawłowską-Maciak, dyrektor pionu handlowego PHH, szczegółowo opisuje proces rebrandingu i wprowadzenia na rynek nowej polskiej marki hotelowej.

– Udział marki Halo w książce „Podstawy nowoczesnego marketingu” oraz prezentacja jej sukcesów podczas konferencji InfoShare 2024 to znaczące osiągnięcia, które podkreślają innowacyjne podejście Polskiego Holdingu Hotelowego do rebrandingu i marketingu. Nasza firma z dumą wspiera rozwój polskich marek i przyczynia się do promocji polskiego rynku hotelarskiego na arenie międzynarodowej – podkreśla Renata Pawłowska-Maciak, Dyrektor Pionu Handlowego w PHH.

Książka „Podstawy nowoczesnego marketingu” została opracowana pod redakcją światowej sławy ekonomisty i guru marketingu prof. Philipa Kotlera we współpracy z Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń. Publikacja ta jest praktycznym przewodnikiem po współczesnym marketingu, prezentując innowacyjne podejścia i sukcesy blisko 40 firm, w tym marki Halo.

– Halo to nowa marka hotelowa Polskiego Holdingu Hotelowego, która oferuje komfortowy wypoczynek w atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach Polski. Obiekty Halo takie jak Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin łączą lokalny charakter z nowoczesnym designem, gwarantując międzynarodowy standard w konkurencyjnych cenach. Marka kładzie duży nacisk na budowanie relacji, celebrowanie codziennych chwil oraz współpracę z lokalnymi dostawcami – mówi Anna Izdebska-Litefti, kierownik ds. marketingu w PHH.

InfoShare to największa konferencja technologiczna i startupowa w Europie Środkowo-Wschodniej, przyciągająca co roku tysiące uczestników z całego świata. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 150 prelegentów, którzy omawiali najnowsze globalne trendy technologiczne, innowacje w biznesie, sztuczną inteligencję oraz marketing przyszłości. Wśród gości specjalnych znalazły się takie autorytety jak Henrik Von Scheel, Jeff Gothelf oraz Natalia Hatalska.




Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *