Hotel Tremonti Karpacz został nagrodzony Polską Nagrodą Jakości 2025 podczas Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości. Statuetkę odebrał Mikołaj Lisiecki, dyrektor zarządzający Grupy Hotelowej Condo.pl.

Polski Kongres Przedsiębiorczości jest największym wydarzeniem biznesowym w Polsce. Jego celem jest integracja i wymiana doświadczeń świata biznesu, nauki i samorządów. Gospodarzami tegorocznej edycji są Polska Agencja Przedsiębiorczości oraz miasto Wrocław. Podczas wydarzenia odbyło się wręczenie Polskich Nagród Jakości. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest firmom za wdrażanie koncepcji zarządzania przez jakość – TQM (Total Quality Management). W tym roku przyznano ją już po raz 29.
Hotel Tremonti otrzymał nagrodę za „najwyższy standard obsługi i dbałość o komfort Gości”. – Bardzo cieszę się z tej nagrody, bo zarządzanie przez jakość jest jednym z filarów działania Grupy Hotelowej Condo.pl i samego Tremonti Karpacz – powiedział Mikołaj Lisiecki. – Ta jakość to przede wszystkim wysoki standard, którego podstawą jest gościnność. W samym centrum naszej filozofii jest gość, który czuje się u nas dobrze i chce do nas wracać niezależniej od pory roku.

Tremonti Karpacz otwarty został w 2021 r.. Stworzony z myślą o rodzinach i osobach poszukujących aktywnego wypoczynku, stał się w krótkim czasie punktem odniesienia dla podobnych obiektów położonych w górach. Z obiektu znajdującego się na wysokości ponad 650 m n.p.m. rozpościera się widok na trzy najwyższe szczyty Karkonoszy (stąd nazwa Tremonti) – Skalny Stół, Śnieżkę i Kopę. Hotel położony jest w sąsiedztwie lasu, nieopodal stacji narciarskiej i centrum Karpacza. Alpejska architektura, przestronne apartamenty, wiele udogodnień sprzyjających aktywnemu wypoczynkowi i restauracja wyróżniona w konkursie Poland 100 Best Restaurants – wszystko to złożyło się na status turystycznej perełki Karkonoszy.
Sukces resortu w Karpaczu sprawił, że Grupa Condo.pl postanowiła rozwijać tę markę, tworząc nowe resorty w innych górskich lokalizacjach: Szklarskiej Porębie, Miłkowie koło Karpacza, Szczyrku i Polanicy-Zdrój. W ciągu kilku lat Tremonti ma ambicję zostania jednym z najbardziej rozpoznawalnych hotelowych brandów polskich gór. W DNA każdego sygnowanego nim obiektu mocno wpisana będzie koncepcja rodzinnego, górskiego resortu położonego w łagodnym, uzdrowiskowym klimacie i gwarantującego wysokie obłożenie bez względu na sezon.
– Odbieram tę nagrodę jako wyraz docenienia pozytywnych zmian, jakie zachodzą w ostatnich latach w Karkonoszach – mówi Mikołaj Lisiecki. – Region przyciąga dzisiaj coraz więcej gości z Polski i zagranicy i nie bez powodu doczekał się bardzo nowoczesnej bazy hotelowej, która harmonijnie współgra z górskim krajobrazem i bogatym dziedzictwem regionu. Dla dalszego umacniania w kraju i na świecie marki „Karkonosze” kluczowa będzie intensyfikacja promocji i jej koordynacja pomiędzy instytucjami państwowymi i samorządowymi a biznesem.












Dodaj komentarz