Przepowiednie 2005

Liczba podróży krajowych wzrośnie dzięki rozwojowiprzedsiębiorstw i – co za tym idzie – zwiększeniu sięliczby podróży służbowych. Do polskich hoteliprzyjadą Hiszpanie. Obniżenie kosztów przylotudo Polski znajdzie odzwierciedlenie w znacznymwzroście rezerwacji w systemie online– przedstawiciele branży hotelarskiej i turystycznejprognozują, co się zdarzy w 2005 roku

Niższe ceny pokoi
Tomasz Dziedzic, Instytut Turystyki

2005 rok będzie dla całego sektora hotelowego w Polscelepszy niż miniony. Z naszych ocen i analiz wynika,że zwiększy się liczba gości hotelowych oraz samych hoteli. Otwartezostaną te obiekty, których budowa rozpoczęła się w roku ubiegłym.Sądzę, że obiekty hotelowe będą miały wyższy standard – zwiększasię konkurencja i przez to także jakość usług. Jeśli natomiast chodzio rentowność i stopień wykorzystania pokoi, dużo zależy od elastycznościcenowej właścicieli oraz osób zarządzających obiektami.

Tozresztą najsłabszy punkt w działaniach marketingowych polskich hotelarzy– zbyt sztywne trzymanie się cenników, nieuwzględnianie tego,że elastyczna cena może zachęcić klienta do skorzystania z oferty.Wydaje mi się, że w tym roku proporcjonalnie zwiększy sięliczba hoteli wszystkich kategorii. Nie można, oczywiście, powiedzieć,że powstanie tyle samo hoteli pięcio- i jednogwiazdkowych,ale nie mam wątpliwości, że będą powstawać i te, i te. Są dwiegłówne przyczyny prognozowanych przeze mnie wzrostów. Popierwsze: rośnie ruch zagraniczny, a po drugie: ludzie w Polsce sącoraz bogatsi. Liczba podróży krajowych wzrośnie dzięki rozwojowiprzedsiębiorstw i – co za tym idzie – zwiększeniu się liczbypodróży służbowych (konferencje, szkolenia itp.). Natomiast jeślichodzi o przyjazdy gości z zagranicy, w 2005 roku turystyka wypoczynkowai [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *