Wielka kampania ibis i ibis budget

Kwiecień upłynął Grupie Hotelowej Orbis na promowaniu otwieranych w Krakowie i Warszawie hoteli ibis i ibis budget oraz kampanii promocyjnej tych marek. Przeszły one proces rebrandingu (ibis budget zastąpił markę Etap). Działania reklamowe obejmowały takie kanały, jak outdoor, portale internetowe i Social Media, a także spontaniczne zgromadzenia typu Flash Mob i coraz chętniej wykorzystywane kody QR.

 

Grupa Hotelowa Orbis zainicjowała na polskim rynku działania związane ze światową strategią swojego większościowego udziałowca Accoru, który stworzył w ub.r. nową architekturę marek ekonomicznych. Zgodnie z tymi założeniami, ibis stał się marką dominującą – „mega brandem”, pod którym działają też dawne hotele Etap jako ibis budget i (nieobecne w Polsce) All Seasons jako ibis style. Działania w obrębie akcji promocyjnej miały na celu upowszechnienie idei rodziny hoteli ibis oraz poinformowanie odbiorców o otwarciach pięciu nowych obiektów w Warszawie, Krakowie i w Kownie na Litwie. Chcąc dotrzeć z tym przekazem do grupy docelowej, zdecydowano się na szerokie wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych z pogranicza outdooru, online i Social Media oraz Public Relations. Kampania outdoorowa obejmowała reklamy w pociągach Intercity na głównych trasach turystycznych w postaci naklejek na zagłówkach i oknach, a także dziesięć ogromnych flag zawieszonych pod sufitem warszawskiego Dworca Centralnego zapraszających do hoteli ibis. W krakowskich taksówkach umieszczone były broszury informacyjne. Korzystający z transportu lotniczego mogli dowiedzieć się o markach ibis z plakatów zamieszczonych na wózkach bagażowych warszawskiego lotniska im. Fryderyka Chopina. Grupa Hotelowa Orbis jako pierwsza w swojej branży w Polsce zdecydowała się na skorzystanie z najnowszych narzędzi przekazu promocyjnego. W poniedziałek, 2 kwietnia, o godz. 12.00 na Dworcu Centralnym w Warszawie został zorganizowany pokaz Flash Mob, polegający na pozornie spontanicznym zbiorowisku tancerzy, muzyków i steperów. W tańcu brali udział także pracownicy hoteli. Akcję zakończono odsłonięciem tzw. strefy relaksu spełniającej przez miesiąc rolę miejsca, gdzie podróżujący mogli odpocząć na wygodnych poduszkach, skorzystać z dostępu do internetu poprzez WiFi oraz obejrzeć spoty reklamowe hoteli ibis. Chętni mieli także możliwość zarezerwowania pokoju w jednym z hoteli sieci Accor. Wystarczyło, że zeskanowali telefonem komórkowym kod QR znajdujący się na świecącym plakacie, który automatycznie kierował na stronę www.accorhotels.com



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *