Hotel Przyjazny Rodzinie do końca maja

31 maja zakończy się przyjmowanie zgłoszeń do IV edycji kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie. Dotychczas zgłosiło się ponad 70 hoteli z całej Polski. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się we wrześniu.

 

Trwają już wizyty członków Kapituły, którzy oceniają hotele według specjalnego kwestionariusza. Oprócz wyposażenia dla dzieci najwyżej punktowana jest obsługa oraz podejście do małych gości, bo hasło kampanii: „Dziecko Vipem w Hotelu” zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem. - Cieszymy się bardzo, że coraz więcej obiektów docenia segment rodzin z dziećmi i tworzy dla nich specjalną ofertę. Zauważamy, że następuje też specjalizacja dotycząca oferty dla dzieci w zależności od wieku. Kampania ma już swoją renomę na rynku, a nasze certyfikaty potwierdzają rodzicom, że są to miejsca sprawdzone i ocenione – mówi Violetta Hamerska, pomysłodawczyni i organizatorka kampanii.

 

Kapitułę tworzą osoby z różnych środowisk, specjaliści z różnych dziedzin, osoby znane i zainteresowane udziałem w kampanii, której celem jest edukacja i promocja miejsc przyjaznych rodzinom. Członkowie Kapituły wraz ze swoimi rodzinami biorą udział w wizytach oceniających czy dany obiekt spełnia kryteria danej edycji. Relacje z wizyt członków są umieszczane są na portalu www.dzieckowhotelu.pl Obiekty ubiegają się o zwycięstwo w pięciu kategoriach: najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje, hotel miejski, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy i najlepsze letnisko (gospodarstwo agroturystyczne) dla rodziny. W trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *