Modna kreacja hotelu

Autor: Marta Andrzejczak
Hotelowe kreacje to połączenie trendów modowych z najnowocześniejszym wyposażeniem pokoi, które zapewniają gościom nie tylko wygodę, ale także niezapomniane doznania estetyczne. Od dawna projektowaniem hoteli zajmują się najsłynniejsi projektanci mody, którzy tym sposobem znaleźli nową przestrzeń do promowania swoich kolekcji. Jednak trend ten zaczął zmieniać kierunek, i to już nie hotele proszą domy mody formatu Fendi o zaaranżowanie wnętrza, ale domy mody wzięły sprawy we własne ręce i zaczynają otwierać własne hotele  
W maju planowane jest otwarcie w Edynburgu hotelu Missoni, całkowicie zaprojektowanego i wyposażonego przez jeden z największych włoskich domów mody. Wszyscy, którzy lubią firmowe znaki w formie zygzaków Missoni, będą mogli położyć się na sygnowanej pościeli oraz zjeść obiad z oznaczonej markowym znakiem zastawy stołowej. Pomysł przypadł do gustu inwestorom i dlatego też belgijska Rezidor Hotel Group, która podpisała umowę licencyjną z Missoni, planuje otwarcie, poza hotelem w Edynburgu, drugiego hotelu w Kuwait City w lipcu 2009 roku. A w ciągu następnych dziesięciu lat planowana jest budowa następnych 30 obiektów hotelowych. Obywaj partnerzy nie ujawniają szczegółów finansowych, szacuje się, że do tej pory inwestycja wyniosła już ponad miliard dolarów.
I Mediolan, i Dubaj W tym roku planowane jest także oddanie do użytku hotelu sygnowanego przez firmę Armani, która buduje luksusowy obiekt w Dubaju. Hotel będzie znajdował się w najwyższej wieży świata, a jego otwarcie planowane jest na koniec 2009 roku. Armani podpisał umowę z dubajskim deweloperem Emaar, dzięki czemu pomysł mógł zostać zrealizowany. Projektanci mody zdają sobie sprawę, że ich gust jest podziwiany przez wszystkich, dlatego też postanowili stworzyć miejsca, w których będzie można spędzić czas i przebywać w najelegantszych miejscach świata. - Chcę podzielić się ze [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *