Oprogramowanie dla hotelarzy: Podstawowe pytania cz.1

Na rynku dostawców rozwiązań informatycznych dla branży hotelarskiej działa kilkanaście firm oferujących różny zakres usług, od dostarczania prostych programów recepcyjnych po całościową obsługę potrzeb informatycznych hotelu. A hotelarze zazwyczaj nie mają specjalistycznej wiedzy, aby wybrać najlepsze dla swojego obiektu rozwiązania.


Aby ułatwić rozeznanie się w tym gąszczu ofert, HOTELARZ zapytał dostawców oprogramowania o podstawowe kwestie i problemy, z jakich powinien zdawać sobie hotelarz przed podjęciem ostatecznej decyzji.


JAKIE OPROGRAMOWANIE JEST NIEZBĘDNE W KAŻDYM OBIEKCIE NOCLEGOWYM? I DLACZEGO?


Jakub Krajka Project Manager w firmie PMS Labs, zajmującej się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie zastosowań technologii informatycznych wspomagających zarządzanie:


Podstawowym modułem, stanowiącym jednocześnie centralny element każdej instalacji, jest moduł recepcyjny, niezależnie od wielkości i charakteru obiektu. Ponadto system można dozbroić w kolejne elementy, takie jak zarządzanie Food & Beverages, zarządzanie SPA (łącznie z automatycznym transferem rezerwacji zabiegów z recepcji hotelowej), moduł zarządzania salami konferencyjno-bankietowymi, zarządzanie kanałami dystrybucji on-line (GDS, IDS, booking engine) czy też moduł Revenue Management. Z perspektywy właściciela średniego hotelu 3-gwiazdkowego z restauracją, barem, kilkoma salami konferencyjnymi i niewielką częścią fitness/ wellness istotne będzie skoncentrowanie się na modułach recepcyjnym, gastronomicznym, konferencyjnym, a także, a może głównie, dystrybucji on-line. Oczywiście zawsze można zainwestować w dodatkowe moduły, jak SPA czy RMS, ale wskaźnik rentowności takiej inwestycji nie będzie korzystny.


Jarosław Czecho [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *