Oprogramowanie dla hotelarzy: Podstawowe pytania cz.1

Na rynku dostawców rozwiązań informatycznych dla
branży hotelarskiej działa kilkanaście firm oferujących
różny zakres usług, od dostarczania prostych programów
recepcyjnych po całościową obsługę potrzeb
informatycznych hotelu. A hotelarze zazwyczaj
nie mają specjalistycznej wiedzy, aby wybrać najlepsze
dla swojego obiektu rozwiązania.



Aby ułatwić rozeznanie się w tym gąszczu ofert, HOTELARZ
zapytał dostawców oprogramowania o podstawowe kwestie
i problemy, z jakich powinien zdawać sobie hotelarz
przed podjęciem ostatecznej decyzji.



JAKIE OPROGRAMOWANIE JEST NIEZBĘDNE
W KAŻDYM OBIEKCIE NOCLEGOWYM? I DLACZEGO?



Jakub Krajka Project Manager w firmie PMS Labs, zajmującej
się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie zastosowań
technologii informatycznych wspomagających zarządzanie:




Podstawowym modułem, stanowiącym jednocześnie centralny
element każdej instalacji, jest moduł recepcyjny, niezależnie od
wielkości i charakteru obiektu. Ponadto system można dozbroić w
kolejne elementy, takie jak zarządzanie Food & Beverages, zarządzanie
SPA (łącznie z automatycznym transferem rezerwacji zabiegów
z recepcji hotelowej), moduł zarządzania salami konferencyjno-bankietowymi,
zarządzanie kanałami dystrybucji on-line (GDS, IDS,
booking engine) czy też moduł Revenue Management. Z perspektywy
właściciela średniego hotelu 3-gwiazdkowego z restauracją,
barem, kilkoma salami konferencyjnymi i niewielką częścią fitness/
wellness istotne będzie skoncentrowanie się na modułach recepcyjnym,
gastronomicznym, konferencyjnym, a także, a może głównie,
dystrybucji on-line. Oczywiście zawsze można zainwestować w
dodatkowe moduły, jak SPA czy RMS, ale wskaźnik rentowności
takiej inwestycji nie będzie korzystny.



Jarosław Czecho [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *