Rusza ranking hoteli według usatysfakcjonowanych Klientów

30 sierpnia rozpoczyna się ogólnopolskie badanie hoteli w Polsce, które zaowocuje wyłonieniem najlepszych obiektów w 20 kategoriach hotelowych.  Za merytoryczne przeprowadzenie badania odpowiada firma Qualimo. 


„To co najważniejsze w tym rankingu, to fakt, że nagrody są przyznawane hotelom przez gości. Korzystając z naszej ekspertyzy i technologii badania satysfakcji klientów, którą stosujemy jesteśmy w stanie zebrać opinie gości dla każdej kategorii hotelowej” – mówi Grzegorz Porzucek, Dyrektor Zarządzający Qualimo.


Badaniem objętych zostanie 50 hoteli w 20 kategoriach. Organizatorem rankingu jest firma Netmedia S.A., właściciel serwisu hotele.pl.


Metodologia badania oparta jest na głosowaniu metodą CAWI - klienci  hoteli otrzymują prośbę o udział w tworzeniu rankingu drogą emailową. Po kliknięciu w link przechodzą na strony Qualimo, gdzie odpowiadają na 5 pytań związanych z poziomem obsługi, lokalizacją oraz wyposażeniem hotelu, w którym przebywali. Na podstawie tych odpowiedzi dla każdej z kategorii tworzymy indeks satysfakcji w skali od 1 do 100.


Zebranie opinii klientów trwać będzie do 15 września, zaś wyróżnione hotele otrzymają nagrody TopHotel podczas oficjalnej gali, która odbędzie się  30 września  w hotelu Intercontinental w Warszawie.

Jest to trzecia odsłona rankingu hoteli w Polsce – jedynego na rynku, w którym brane są pod uwagę opinie i poziom satysfakcji samych klientów, nie zaś ocena reprezentantów branży.



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *