Rainbow Tours tworzy własną sieć hotelową

Notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie biuro podróży Rainbow Tours ogłosiło nową strategię, której jednym z najważniejszych elementów jest stworzenie własnej sieci hotelowej.
Fot. Hotel President w Laganas
Początkiem jest zawarcie w połowie maja tego roku umowy przedwstępnej dotyczącej przejęcia spółki K.G. Athanasopoulos – I. Sklivas, która jest właścicielem hotelu President w Laganas na greckiej wyspie Zakynthos. Wartość inwestycji związanej z zakupem i remontem obiektu Rainbow Tours szacuje na około 1,8 mln EUR. Po remoncie (którego zakończenie planowane jest na koniec czerwca 2015) hotel dysponować będzie 93 pokojami o standardzie 4*, przestronną restauracją, 2 barami i zapleczem rekreacyjnym w postaci 2 basenów i ogrodu. Według opracowanego konceptu hotel ma pracować w tak lubianej przez polskich turystów formule all inclusive. W dalszych planach jest rozbudowa hotelu o kompleks spa. Inwestycja ta doskonale wpisuje się w konsekwentnie realizowaną strategię budowy silnej marki turystycznej. W opinii zarządu spółki nadszedł czas na inwestycje w branżę hotelową – dzięki temu spółka będzie kontrolować (choć oczywiście w niepełnym i ograniczonym zakresie) obsługę klientów od fazy organizacyjnej (przygotowanie produktu) przez moment zakupu imprezy (własna sieć sprzedaży, call center i strona www) aż po zakwaterowanie klienta w destynacji turystycznej. W dalszych planach spółki jest pozyskanie na przestrzeni kilku lat w drodze kupna lub długoletniej dzierżawy od kilku do kilkunastu obiektów w kluczowych destynacjach turystycznych.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *