IHG sponsorem Hotel&Tourism Trends Poland 2015

InterContinental Hotels Group, jedna z największych na świecie firm hotelarskich została Srebrnym Sponsorem konferencji Hotel&Tourism Trends Poland 2015. To największe i najważniejsze w Europie Środkowo-Wschodniej branżowe forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk odbędzie się w tym roku w dniach 24-25 listopada w warszawskim hotelu Sofitel Victoria. IHG posiada obecnie ponad 670 tys. pokoi w ponad 4 800 hotelach i obsługuje ponad 150 milionów gości rocznie. Hotele działają pod markami - InterContinental, Crowne Plaza, Hotel Indigo, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Holiday Inn Resort, Staybridge Suites, Candlewood Suites, EVEN™ Hotels oraz HUALUXE™ Hotels and Resorts i Even Hotels. Hotele są zarządzane na trzy różne sposoby – na podstawie umów franczyzowych, zarządzania oraz na zasadzie własności i leasingu. Model biznesowy sieci skupia się na zarządzaniu i franczyzie, natomiast partnerzy biznesowi są właścicielami nieruchomości. Największą część biznesu IHG stanowi franczyza: prawie 4 000 hoteli działa na podstawie umów franczyzowych. Ubiegłoroczna edycja współorganizowanej przez miesięcznik Hotelarz i formę doradczą Horwath HTL konferencji zgromadziła ponad 300 uczestników z 15 krajów, 74 moderatorów i panelistów, przeprowadzono 19. sesji tematycznych, a wydarzenie objęło sponsoringiem ponad 30 firm. Tegoroczna edycja wydarzenia otrzymała Patronat Honorowy Ministra Sportu i Turystyki, Pana Andrzeja Biernata. Sponsorem Strategicznym jest natomiast Grupa Hotelowa Orbis - największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *