Tomasz Szyszka pokieruje sprzedażą krakowskiewgo kompleksu Hiltona   PERSONALIA

Tomasz Szyszka objął właśnie stanowisko Director of Business Development – odpowiednik pozycji dyrektora sprzedaży i marketingu w Doubletree by Hilton Kraków & Convention Center oraz Hampton by Hilton Kraków, czyli w pierwszym i jak dotąd jedynym w Polsce dwumarkowym kompleksie sieci Hilton Worldwide. Do jego głównych zadań będzie należała realizacja strategii sprzedażowej dla obydwu hoteli, koordynacja działań marketingowych i public relations. Tomasz posiada ponad 15 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywał odpowiadając za rozwój strategii sprzedaży i marketingu w hotelach należących do międzynarodowych sieci w Polsce i za granicą. W przeszłości pełnił m.in. funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu Sheraton Sopot, a przez ostatnie trzy lata był dyrektorem sprzedaży na obszar Polski i Litwy w Louvre Hotels Group. W wolnym czasie Tomasz uwielbia podróżować. Jego ulubionym kierunkiem turystycznym jest Skandynawia oraz kraje Bałtyckie. Doubletree by Hilton hotel Kraków & Convention center posiada 232 pokoje oraz 16 sal konferencyjnych zdolnych pomieścić do 2000 osób. Jest tym samym największym w stolicy Małopolski centrum konferencyjnym mieszczącym się w hotelu. Obiekt dysponuje również wysokiej klasy centrum odnowy biologicznej SPA no. 5 w skład którego wchodzi strefa saun, jacuzzi oraz basen. Hampton by Hilton Kraków natomiast, to obiekt z 161 pokojami w standardzie hotelu trzy gwiazdkowego. Kompleks położony jest przy ul. Dąbie, między centrum miasta a Nową Hutą, w pobliżu hali widowiskowo-sportowej Kraków Arena i Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków. Inwestorem kompleksu jest spółka Euro-Hotele należąca do małopolskiego przedsiębiorcy Adama Fudaleja, który w Nowym Brzesku pod Krakowem posiada też Zakłady Przetwórstwa Mięsnego i hotel Maria. Hilton Worldwide jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą luksusowe i średniej klasy hotele oraz apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay) działające pod markami : Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio - A Collection by Hilton, Canopy by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton oraz Hilton Grand Vacations.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

3 komentarze do “Tomasz Szyszka pokieruje sprzedażą krakowskiewgo kompleksu Hiltona

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *