ROZWIĄZAĆ PROBLEM WIEŻY BABEL

Ustka. Pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe, a nawet usteckie hotele nie są dobrze przygotowane do przyjmowania zagranicznych turystów. Ich obsługa ma problem z językami obcymi. Najgorzej jest z najważniejszym - niemieckim. Nawet w dużych ośrodkach, nikt z pracowników nie rozmawia w języku obcym. Mimo wielu braków usteccy hotelarze nie kwapią się do uczestniczenia w tanich szkoleniach językowych. Na lekcje języka angielskiego lub niemieckiego organizowane w Słupsku w ramach programu „Turystyka wspólna sprawa" zgłosiło się z Ustki tylko kilkunastu pracowników branży turystycznej.

Źródło: GŁOS POMORZA - SŁUPSK(2007-03-08) str.: 7

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *