Golden Tulip dostosowuje się do pokolenia millenials

Louvre Hotels Group zmienia ofertę hoteli Golden Tulip, stawiając sobie za cel spozycjonowanie ich jako marki numer jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych. Pojawią się otwarte, wielofunkcyjne lobby, interaktywne ściany, lokalne produkty i rowery-tandemy.   Osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniły się. Co hotele mogą im zaproponować? Na przykład millennialsi, którzy do końca 2020 roku stanowić będą połowę wszystkich podróżujących w interesach, szukają wygodnego hotelu, który pozwoli im zrównoważyć życie zawodowe i osobiste oraz mieć czas dla siebie i znajomych, tych realnych i wirtualnych. Coraz bardziej jednak odwracają się od sieci hotelowych, które uważają za nudne, bez uroku i autentyczności. W tym kontekście Golden Tulip chce jeszcze wyżej podnieść poziom obsługi gości od momentu ich wejścia do hotelu do wyjścia. – Podróżujący służbowo i generalnie wszyscy turyści stają się "zbieraczami doświadczeń”, szukającymi wyjątkowych miejsc lub chwil wartych podzielenia się ze znajomymi. Pobyt w jednym mieście nie powinien przypominać pobytu w żadnym innym. Musi być wyjątkowy, być mieszanką lokalnej autentyczności i współczesnego pojęcia komfortu. W tym kontekście, hotel nie może już być tylko miejscem, gdzie się śpi, ale też przestrzenią do życia, pracy i zabawy, przez cały dzień – tłumaczy Françoise Houdebine, wiceprezes sprzedaży i marketingu Louvre Hotels Group. – Podróżujący służbowo nie dzielą już dnia na pracę z jednej strony, a odpoczynek z drugiej. Golden Tulip chce więc inspirować cały ich pobyt, nie tylko oferując same usługi hotelowe. Pierwszy etap repozycjonowania polega na zmianie w projektowaniu podstawowych funkcji w hotelu. W samym sercu hotelu znajdzie się otwarte i wielofunkcyjne lobby, zaprojektowane jako miejsce spotkań i rozmów, gdzie można pracować i odpoczywać, a jednocześnie zameldować się lub wymeldować. Aby wzmocnić doświadczenia z pobytu, goście będą mogły w gabinetach kosmetycznych, które zostaną całkowicie odnowione, poznać i wybrać produkty kosmetyczne. Przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu przekształci się w taras, gdzie będzie można spędzać czas wieczorami. Innym ważnym celem repozycjonowania jest stworzenie z hotelu miejsca do przebywania w nim, a nie tylko do spania. Nie dom, nie biuro, ale miejsce-hybryda, gdzie cały coś się dzieje i pulsuje życie. Hotel otworzy się na jego najbliższe otoczenie, ludzi i świat cyfrowy, odchodząc od swojej tradycyjnej roli. Przy wejściu do hotelu pojawi się zatem interaktywna ściana, która umożliwi podróżnym zaplanowanie swojego pobytu, a więc znalezienie wydarzeń kulturalnych lub sportowych na dany dzień, najlepszych tras do joggingu, sprawdzenie prognozy pogody, połączeń komunikacyjnych, jak również na przykład informacji o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu. W lobby pojawią się stoiska oferujące lokalne produkty. W tym samym duchu - to ukłon w kierunku holenderskich korzeni marki – będą dostępne dla gości rowery-tandemy, aby we dwójkę: z przyjacielem lub innym gościem odkrywać miasto,. Sieć hoteli Golden Tulip powstała w 1960 roku, kiedy to otwarto pierwszy hotel tej marki w Holandii. Jako część Louvre Hotels Group, działa pod trzema markami: Tulip Inn, Golden Tulip i Royal Tulip, licząc łącznie ponad 240 hoteli w 45 krajach.      

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.