Chiński gigant kontynuuje ekspansję w Europie

W trakcie odbywających się w Monachium targów ExpoReal, Grupa Plateno ogłosiła wprowadzenie na europejski rynek marki PAI Hotels. Grupa Plateno to piąta pod względem wielkości grupa hotelowa na świecie. PAI Hotels to druga, po 7 Days Premium, marka wprowadzana na europejski rynek przez Grupę Plateno. Od rozpoczęcia swojej działalności w Europie w 2015 roku, Plateno otworzyło już dwa hotele 7 Days Premium w Salzburgu i Linzu. W ostatnich tygodniach firma ogłosiła podpisanie kolejnych umów na hotele tej marki w Berlinie, Monachium, Lipsku i Wenecji. „Większość marek hotelowych ma bardzo określone wymagania związane z wielkością pokoi, ich wyposażeniem, liczbą pokoi i usługami dodatkowymi, co dla wielu funkcjonujących obiektów stanowi barierę nie do przejścia.“ twierdzi Roland Paar, RVP Plateno na Europę. „Hotele niezależne to w Europie wciąż blisko 60% rynku, dlatego jestem przekonany że marka PAI Hotels będzie się cieszyła dużym powodzeniem wśród właścicieli i operatorów hoteli, oferując wszystkie korzyści wynikające z przynależności do sieci hotelowej i otwierając jednocześnie dostęp do tak obiecującego rynku, jakim są Chiny. Od momentu stworzenia tej marki w 2015 roku, otwarto już 120 obiektów i podpisano ponad 200 umów na kolejne realizacje.“ dodaje Paar. „Teraz nadeszła pora na międzynarodową ekspansję, zwłaszcza na rynki, które cieszą się dużą popularnością wśród chińskich turystów- Europa Centralna jest z pewnością jednym z nich“. Cały proces włączenia do sieci PAI Hotels jest łatwy i szybki, co wpływa także na niskie koszty re-brandingu, nawet w porównaniu do innych marek hotelowych oferujących franczyzę w segmencie hoteli ekonomicznych plus. W większości przypadków hotele nie muszą całkowicie zawieszać swojej działalności na czas konwersji, co redukuje straty związane z potencjalnym zamknięciem hotelu i ogranicza ryzyko utraty lojalnych gości na rzecz konkurencji. Grupa Plateno to jedna z najbardziej innowacyjnych i najszybciej rozwijających się firm hotelowych w Azji, zarządzająca ponad 3700 hoteli w 300 lokalizacjach, będąca właścicielem największego programu lojalnościowego w branży hotelarskiej, zrzeszającego ponad 80 milionów członków. Plateno jest właścicielem 20 marek, z czego 16 to marki hotelowe oraz sieć kawiarni, apartamentów z obsługą, galerie sztuki i portal rezerwacyjny Plateno Trip. Marki hotelowe to: Maison Albar Hotel, H12, Portofino Hotels & Resorts, Lavande Hotel, James Joyce Coffetel, ZMAX HOTELS, Xana Hotelle, 7 Days Premium, 7 Days Inn, IU Hotel i PAI HOTELS.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *